Teunisbloemolie

<p>Hallo :)</p><p>Ik lees dat vele de teunisbloemolie gebruiken voor een regelmatige cyclus. Ik ben benieuwd hoe de meeste van jullie dit gebruiken. Ik heb die van holland& barret gekocht. Gebruiksaanwijzing  is 3x per dag 1 capsule 0,25mg, ik vind 3 wel veel but oke.</p><p>Ik lees bij sommige gebruikers dat je het maar 2 weken mag gebruiken en pas als je ongesteld wordt. Ik lees dit niet op de verpakking dus ben een beetje in de war.</p><p>Wat is het beste: wachten tot ik ongesteld wordt of gelijk ermee beginnen? Ik ben dit keer zwaar onregelmatig, 57 dagen zonder menstruatie en ik weet niet wanneer het van plan is om te komen. </p><p> </p><p>Groetjes,</p>

Ik heb het gebruikt vanaf de eerste dag dat ik ongesteld werd en dat toen 14 dagen. 14 dagen daarna werd ik weer ongesteld terwijl ik daarvoor cyclussen had van tussen de 39 en 51 dagen 

@Malimali slikte jij dan tot je de ovulatie had of gewoon precies 14 dagen? Of kreeg je precies op cd14 je eisprong? 

ik slikte ze tot ik een positieve ovulatietest had... Dat was meestal op dag 14, soms een dag of 2 later...
Ik gebruikte die van de kruidvat, die hoefde maar 2 x per dag, maar ik weet niet de dosering meer

Ik ben er deze maand mee gestart direct na de menstruatie.
Mijn cyclus was Na de bevalling ontregeld, bij 20- 23 dagen pas eisprong en dan luteale fase van 8 of 9 dagen.
Nu dus 2 weken 3x per dag geslikt en heb eisprong bij 14 dagen gehad! Dat was gisteren (eergisteren positieve ovu test) 
Nu afwachten of het raam is, of mijn cyclus weer 28 - 30 dagen wordt. Zoals het altijd was. 
Ps ik ben vandaag weer aan de tarwekiemolie. Tot de (hopelijk gebeurt het niet) menstruatie en dan weer teunisbloemolie 2 weken idd niet wat op de verpakking staat. Maar tarwekiemolie zou de innesteling kunnen bevorderen en de teunisbloemolie de rijping van van eisprong 

Terug
Bovenaan