Teunisbloemolie

<p>Hallo,</p><p>Ik las dat teunisbloemolie kan helpen bij een onregelmatige cyclus. Heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
Ik lees graag mee,
Ik ben deze ronde voor  het eerst gestart met teunisbloem olie capsules. Vooral om mijn cyclus wat korter te maken maar ook regelmatiger
Tot nu toe tot op heden geen effect ik zit alweer op dag 19 en ik gok dat mijn eisprong begin volgende week zal zijn aan mijn buikpijn  te voelen .
Ik las wel dat het vaak pas na 5 a 6 weken effect heeft dus ben wel benieuwd naar ervaringen ook van andere ?
 
Ik heb het geslikt.omdat ik goede ervaringen had gelezen. Ik dacht, baadt het niet, schaadt het niet. Ik ben het gaan slikken omdat mijn hormoonhuishouding nogal in de war was en ik daardoor tussentijds bloedverlies had. Eerlijk gezegd was het voor mijn geen goede ervaring. Ik voelde me er echt beroerd door (nog beroerder dan ik me door de hormoon schommelingen al voelde..) en mijn cyclus veranderde echt helemaal niets. Ik ben dus weer gestopt na 2 maanden. Maar ja, dat was mijn persoonlijke ervaring. Ik weet dat er veel mensen zijn die er wel positief over zijn. Dus wellicht het proberen waard... Succes! 
 
Ik heb er hele goede ervaringen mee! Ik had ontzettend onregelmatige cyclussen, sommige zelfs 51 dagen. Ik heb het bij 3 cyclussen geslikt, en bij alle 3 de keren een positieve zwangerschapstest bij 29 dagen. Inmiddels bijna 38 weken zwanger en heb al 2 gezonde kindjes 
 
@Mali: dat klinkt veelbelovend! Ik ben nu na een cyclus van 41 dagen nog niet ongesteld geworden. Sinds gisteren begonnen met teunisbloem olie
 
Ik moet wel zeggen dat ik de teunisbloemolie slikte vanaf de eerste dag van mijn menstruatie tot en met dag 14. Ik heb geen ervaring ermee als je later in de cyclus begint.
 
Heel veel succes!
 
Oke verschillende ervaringen dus.
Ik ben ook op dag 1 begonnen  en vandaag was mijn ovulatie test al een stuk donkerder dus ik verwacht morgen m'n piek te gaan meten .en vandaag dus ook mijn laatste geslikt. Dit is op dag 20 dus Dit betekend dat mijn cyclus nu 3 dagen korter is dan mijn afgelopen 3 cyclussen . Klinkt al beter.
Mocht ik doorgaan naar de volgende ronde en hij  zou dan noy eens 3 dagen korter zijn zou perfect zijn. Maar liever ga ik niet door naar de volgende ronde 
 
@Nicollee: hoelang zijn jouw cyclussen? Die van mij 27-32-42-31-38 en zit nu op dag 42 en nog niet ongesteld 
Ik heb vanochtend ook de huisarts gebeld ivm onregelmatige cyclussen. Kan 4 mei terecht. Dus nog even geduld hebben.
 
Terug
Bovenaan