teunisbloemolie

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik heb een aantal goede verhalen gehoord over teunisbloemolie en wilde dat eens proberen omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb. Kent iemand dat middeltje en kan het kwaad?

En nog een vraagje: zijn er hier meiden waarbij de eerste ook heel snel ging, en de tweede lang duurt? We zitten in ronde 8 dus ik mag nog niet echt klagen maar omdat mijn eerste kindje heel snel kwam, verwacht je dat stiekem ook van de tweede ;)

xxx en veel succes allemaal!

Ik gebruik geen teunisbloem maar tarwekiem voor een betere dootbloeding. De maand nadat ik het ben gaan gebruiken was ik zwanger. Is helaas bbz geworden teunisbloem duurt vrijwel meer dan een maand voordat het effect heeft... Succes! Hopelijk ben je snel zwanger

Hoi Ilse77,

Ik gebruik geen teunisbloem, dus geen idee of het helpt.

Maar wel heb ik hetzelfde als jij. Ik heb al 2 kinderen, de eerste door de pil heen en bij de 2e was het de 2e ronde raak. We zijn nu inmiddels in ronde 7 en dat had ik niet verwacht. Ook ik had verwacht dat het bij de 3e net zo snel zou gaan. Maar helaas. En inderdaad mag niet klagen als je ziet dat er mensen zijn die jaren bezig zijn voor hun 1e wondertje. Maar ik wordt er wel ongeduldig van!

Hoop dat het voor ons allemaal vlot gaat nu.

Liefs

@Jessica: goede tip, ik zal eens bij de drogisterij gaan kijken!

@nogeentje: ja verschrikkelijk toch hè! Je wordt er zoooo ongeduldig van!!! Aan de andere kant is het wel een les in bescheidenheid want ik begin nu pas te beseffen hoeveel geluk we hebben gehad! Maar goed, we gaan vol goede moed de volgende ronde in!

Ik gebruikte bij onz eerste teunisbloemolie voor regelmaat en was in maand 7 zwanger, met 5 weken een mk. maar was 3 weken later al weer zwanger van onze dochter en dat is goed gegaan.

Voor de tweede ben ik in januari 2012 gestopt, 4 maand teunisbloemolie geslikt, gestopt en 1 maand tarwekiemolie geslikt en hartstikke zwanger! had een knaltest en eergisteren gehoord dat het er niet 1 maar 2 zijn, dus...ik raad iedereen tarwekiem olie aan.

Terug
Bovenaan