Teus - Guus - Mees?

Ik hoor heel graag jullie reacties op deze
namen! Of misschien heeft iemand nog andere originele ideeën? Nog ongeveer 8 weekjes tot ons mannetje komt en nog geen naam.

heel raar mischien kinderen op school kunnen pesten later ik vindt ze alle 3 heel mooie ik zelf heb ook een zoontje waar ik alleen het roep naam heb opgegeven op school. zijn 1 naam kon hij mee gepest worden vvertelden een moeder die ook een zoontje had met het zelfde naam succes hoop dat uw het juiste vindt

Teus

kneus kneusje neusje 

Guus
 truus
ajuusconfuusexcuustenuesvleesfondues

Mees
Chinees 
beest 

Niet om lullig te doen maar je kunt werkelijk overal op rijmen. En als je kind gepest word dan is dat jammer genoeg meestal niet om zijn of haar naam. Als ze kinderachtig willen rijmen ze wel ik herrinner me nog van ver Samantha de penta sloeg nergens op. En alsnog is dat zon fase het grootste deel van je leven ben je als goed is volwassen ? ik zie het al voor me op t kantoor ??

Bedankt voor jullie reacties!
Met name Teus is denk ik makkelijk te rijmen maar ben het helemaal met Sammerd eens dat pesten vaak losstaat van een naam...
Het is wel heel moeilijk! Hebben jullie kindjes (op komst)? Ik ben benieuwd hoe die (gaan) heten.

Vindt die laatste twee het leukst! In hetzelfde genre nog wat ideëen; Joep, Loek, Luuk, Sil, Sep, Seth, Rens, Tijn, Mats, Naud.
Zelf ben ik nog maar 5 week, nog niet echt met namen bezig maar vooral hopen dat het goed mag gaan :)

Ik zelf heet Nikki dat werd altijd Nikki de pikkie had daar geen moeite mee vroeger en nu vind Mn nichtje het super grappig en gaat het "pesten" gewoon door ?
ik vind zelf mees de leukste naar die er tussen staat verder vind ik zelf voor een jongen      Raffi en sef een hele leuke naam 
veel succes 

Mees vind ik het mooist, teus heb ik associaties mee. Guus(je) vind ik heel leuk voor een meisje. Loek  en lenny vind ik leuke jongensnamen. Ik heb zelf een meisje Sterre. Luuk is ook mooi ❤️

Terug
Bovenaan