Teveel aankomen...tips???

Wie heeft er tips voor mij om te voorkomen dat ik weer teveel aankom tijdens de zwangerschap?
Ik ben de vorige 2x 28 kg aangekomen en ben nu al ruim 14 kg aangekomen.
En als het even kan wil ik het nu een beetje onder controle houden. Ik houd dus ook vocht vast, maarja ik moet wel zout blijven eten want mn bloeddruk is te laag.
Dus wie heeft een goede tip voor me?

Hoi MariB

Ik heb ook last gehad van teveel vocht vasthouden. Maar dat was vooral toen het warmer was. Mij werd aangeraden veel brandnetelthee te drinken. Dat zorgt ervoor dat je vaker naar de wc gaat. Verder zou ik als je wilt eten zoveel mogelijk fruit of af en toe is een crackertje ofzo tussendoor nemen.
Die thee hielp bij mij supergoed!!
Mijn bloeddruk is ook superlaag, maar als ik ´s ochtends begin met een flinke kom yoghurt met cruesli houd ik het echt een flinke tijd uit!!

Succes!

Hoi marib,
Ik zou gewoon gezond eten. Als je honger heb moet je wel iets eten, ik eet graag crackers met kaas, komkommer en tomaat. Vult goed.
Verder veel drinken, miss een opkikker rond4-5 en geen calorieen en wel lekker voor de trek.
Succes

Ok, kijk dat zijn nuttige tips.
Ik eet op zich al niet meer als anders gewoon normaal. Ik neem wel vaak om een uur of 16 een cup a soup.
Ik denk idd dat het veel vocht is. Toen het warmer was had ik er ook nog geen last van, raar eigenlijk.
Het zit me ook voornamelijk in de benen.

Op zich ben ik altijd weer op mn gewone gewicht teruggekomen (ong 60,5 kg).
Maarja je moet het nu ook steeds maar mee dragen he. En we zijn er nog lang niet.....

Terug
Bovenaan