Teveel bewegen,?

<p>Ik ben 25 weken zwanger en voel het kindje sinds ongeveer 18weken bewegen. Ik voel hem sindsdien een paar keer per dag. Soms heviger dan andere keren maar dat heeft ook temaken met de placenta die voor ligt. </p><p>Vandaag voel ik de baby heel erg veel. Voor mijn gevoel constant. Hij is heel druk aan het draaien, schoppen en geen idee wat allemaal aan het doen. Dit is natuurlijk super leuk want je wil niks liever dan je kindje voelen.</p><p>Maar kan het ook negatief zijn? Ik kan hierover niks duidelijks vinden alleen van mensen die al tegen de bevalling aan zitten. Kan een kindje teveel bewegen omdat er iets mis is? </p>

Mijne is ook erg druk, dit heb ik al wel een paar keer aan de vk aangegeven en zij zeggen dat dit juist een heel goed teken is; een bewegende baby is een tevreden baby ?

Mijne is ook erg druk, dit heb ik al wel een paar keer aan de vk aangegeven en zij zeggen dat dit juist een heel goed teken is; een bewegende baby is een tevreden baby ?
Zelfs nu met bijna 38 weken gebruikt hij alle ruimte die hij (niet meer) heeft ?

Kan geen kwaad hoor. Mijn dochter was ook zo druk in mijn buik. Ze is ook altijd een beweeglijke baby geweest en ze is nog steeds erg actief. Druk is ze niet trouwens dus het zegt niet per se over karakter ;)

idem hier, meerdere keren per dag voel ik haar bewegen, soms heb ik het gevoel dat het de hele dag door is :)
Niet te veel zorgen over maken.
Mijn zoontje was ook zo, maar bleek nadien een heel rustige baby te zijn. Dus het is niet omdat er veel beweging in de buik is, dat dat garant staat voor een drukke baby.

Terug
Bovenaan