Teveel energie !!

Hallo allemaal, mijn dochtertje van net 4 wil maar niet gaan slapen.. normaal gingen we altijd wel wat leuks doen maar nu met de lockdown kunne we niks en ik werk ook veel de laatste tijd.. en als we gaan wandelen dan is het na 5 min. Mama ik ben zooow moe van het lopen. Maar slapen ho maar.. ze doet geen middagdutje en gaat tussen 7 en half 8 na bed en gaat dan rondspoken op haar kamer, spelen met haar knuffels of een verkleedpartij houden met alle kleding die in haar kast ligt -_- soms hoor ik ze om 22:00 22:30 nog.. ik heb echt van alles geprobeerd, en sochtends staat ze al om 6 uur aan me bed. Ben ik echt de enige die dit heeft of hebben meer ouders dit??<br />
 
Heel herkenbaar, alleen slapen mijn kinderen nu gelukkig dan wel uit. 
Zoon van 8 gaat uiterlijk 20.00u naar bed en zoon van 6 tussen 19.00 en half 8. Dan op de kamer gaan ze ineens tekenen en spelen tot meestal half 10 / 10 uur, terwijl ze overdag zich vaak vervelen en niet weten wat ze moeten doen.
Ik heb het idee dat ze dan pas rustig alleen kunnen spelen, zonder afleidingen, bepaalde verwerking van de dag. 
In de vakantie kan ik mij ook voorstellen dat ze meer energie hebben ipv op een schooldag. 
Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, maar hoe was het voor de vakantie of gaat ze nog niet naar school (ze is net 4 lees ik). 
 
Dankjewel voor je reactie! Ze is nog niet na school geweest ze gaat na de lockdown voor het eerst, ik denk zelf dan ook wel dat het ritme vanzelf komt.. heb nu wel geen speelgoed meer op haar kamer alleen haar knuffeltjes, ik dacht misschien komt ze dan minder in de verleiding.. en heb gemerkt dat als ik zelf in de buurt blijf ze eerder gaat slapen.. Dus ja dan maar een wasje vouwen ofzo :p
 
Terug
Bovenaan