Teveel flesvoeding 1200 ml per 24 uur

<p style="margin: 0px; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Rohan (16 weken) is een hulkje en een hulkje heeft veel voeding nodig. Meneertje drinkt 200 ml leeg en eigenlijk is hij dan niet helemaal verzadigd. 2 tot 3 uurtjes later wil hij weer. Van opstaan tot slapen is dat niet erg hij zit dan precies aan de max van 1000ml met 5 flessen van 200ml. Echter komt hulkje in de nacht ook nog voor een volle 200 ml fles en dan gaat hij over de max heen dan dat een baby mag, dus gister Forte voeding gehaald en de laatste fles van de dag daarmee gevuld , helaas het hielp niet. Het schijnt door de hoeveelheid eiwitten in flesvoeding slecht voor de nieren te zijn om meer dan 1000ml per 24 uur te krijgen
 
Je kunt ook bambix aan/in de laatste fles toevoegen, dat valt wat zwaarder op de maag. Of al babyhapjes (of zelf fruit door de blender).

Sorry het is al een maand geleden dat je het schreef..
 
Allemaal geprobeerd hij heeft inmiddels 2 nachten doorgeslapen maar toen kwam hij ineens een hele tijd twee keer per nacht maar sinds nu een week komt hij nog 1x rond 00:30 uur en slaapt dan weer door tot 8 uur. Het consultatiebureau heeft me uiteindelijk gezegd me niet druk te maken om de hoeveelheid zolang het niet op dagelijkse basis meer dan 1200 zou worden. Soms een uitschieter prima maar niet elke dag 1400 bv. Maar ik zit nu op 1 nachtfles en overdag pp 4 flessen dus precies goed en twee keer op de dag krijgt hij een bakje geblende groente en fruit. Hij is gewoon erg hongerig maar groeit ook hard hij is nu 5 maanden draagt maat 74. Mijn eerste zoontje droeg dat pas met 9 maanden haha. Ik heb het dus losgelaten en voed gewoon nog op aanvraag. De dag dat hij helemaal doorslaapt komt vast snel
 
<p style="text-align: center;">Hoi hier hetzelfde probleem onze kleine man van 3 maanden en 7 kilo kreeg overdag 280 +6. En kreeg dan om half 6 een fles bijv , maar huilde de hele avond dus gaf ik rond 7 uur nog een fles vSn 90 of 120. Dan sliep meneer door . Nu huilt ie niet meer dus probeer ik de fles van half 6 naar half 7 7 uur te verzetten en dan een fles van 180+6.</p>
<p style="text-align: center;">Maar nu heeft ie niet genoeg , dus komt ie rond 3 uur weer , maar kom ik dis ook boven de 1000 ml , nu komt ie deze nacht al om 23.50 . Dus moet even wat gaan bedenken anders zit ik zo op 7 flessen .</p>
<p style="text-align: center;">Help wat nu ? Hij is pas 3 maanden , en van nutriton krijgt ie heel erg kramp?</p>
 
Terug
Bovenaan