Teveel melk

Hi,

Mijn zoontje is nou bijna 9 maanden, maar wil de laaste tijd steeds minder van zijn warme hap. Ik denk dat hij overdag misschien teveel melk krijgt, hoe doen jullie dit? Hij krijgt nu
7 uur papfles 180 cc (bambix, 2 schepjes)
10 koekje en sap
11.30 1 broodje en melk 180 cc
14.30 fruit hap
17.15 groentehap en dananootje (die wil hij wel, groente maar omgeveer 75 gr tot 100 gram)
19.30 laatste fles 210

Zou hij de fles na het brood wat minder moeten zijn 120 of 150? Hij krijgt trouwens al stukjes maar dat is het probleem niet. Ook is hij vaak te moe om te eten heb ik het idee, begint te huilen bij het eten en breng hem dan naar bed toe. Maar hij moet toch wel meer gaan eten (slaapt hij ook beter). Of zou ik hem later moeten geven?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Linda
 
hoi hoi,ik zou je niet al te druk maken hoor,mijn zoontje is ook vaak net moe op het tijdstip van eten en als hij niet aLLES eet is het ook niet zo erg,verder weet ik niet of jouw kindje te vol zit van de melk,ik weet alleen dat ze met 9 maanden nog ongeveer 500 ml aan flesvoeding moeten drinken.

groetjes
 
Hoi Linda,
Mijn zoontje had hetzelfde schema, maar kreeg van het CB te horen dat hij te veel melk kreeg... Ik heb maar braaf geluisterd, en geef nu 's ochtends een fles van 200cc met 2 a 3 scheppen bambix, 's middags en 's avonds een fles van 150cc.
 
je zou de fruithap ook naar de ochtend kunnen doen (10 uur) en dan 's middags alleen een sapje geven, zonder koekje, en de warme hap een half uurtje eerder.
 
Terug
Bovenaan