Teveel melk??

Hallo mama's..

Kom even met een vragen vuurtje,, hoop dat ik via jullie tips kan krijgen.. ik lees hier veel over teveel melk.. mijn dochtertje ( 15 Maanden ) is een slechte drinker, vandaar dat ik in de ochtend pap geef, en ze dat ook lust.. dan heeft ze gelijk alles binnen, ( 150 cc ) en dan drinkt ze savond nog een pyamapapje ( is exstra en mag volgens cb biet meer ik geef dit omdat ze verder niet veel drinkt.. ze drinkt dan nog 150 cc melkproduct bij de brood en dan nog 100-150 sap soms minder. en verder dus niks.

Als ik ipv pyamapap sap geef voor het slapen gaat ze spugen.. maar ze krijgt dus best veel melk? Hoe kan ik dit oplossen.. of moet ik gewoon niks meer geven na het avond eten.. ze krijgt dan namelijk ook vaak een yoghurtje of danoontje..

Bedankt voor de tips..

Groetjes



 
Hai,

Heb je al eens een nieuwe beker geprobeerd. Een met een plaatje van haar favoriete tekenfilmfiguur. Een tuitbeker, of juist een gewone beker, met of zonder rietje???? Ik weet het niet hoor, maar misschien kun je er wat mee......

Ennuh.... in fruit en yoghurt zit ook vocht he..... O ja, en nu de zomer voor de deur staat, een water ijsje (daar heb je in de winter natuurlijk niks aan, maar met het warme weer toch prettig dat ze weer wat vocht binnen hebben)

Pauline
 
Hoi..

Bedankt voor je reactie.. andere bekers heb ik al teveel geprobeerd.. kan er inmiddels een winkel in beginnen:) ze drinkt nu uit een rietjes zowel rietjes beker of pakje.. ook een open beker met rietje lukt.. alleen zo uit een open beker helaas niet, ze vertikt het, en duwd het weg.. het gekke is als ze in bed zit, pakt ze de beker en probeert te drinken, dit is wel goed natuurlijk maar ze verslikt zich omdat ze teveel tegelijk drinkt. ik heb wel de oefen beker van difrax daar drinkt ze dan een solkje uit en duwt het vervolgens weer weg.. momenteel lukt dus alleen een rietje goed.

O oke hormonen..?? zwanger of net bevallen?? ken dat heb er nog wel eens last van haha.
 
hihihi, nee weer zwanger, 11 weken ondertussen alweer.

Maaruh, plast je dochter eigenlijk wel goed?? Sommige kindjes/mensen hebben ook gewoon minder vocht nodig. Wat zegt de huisarts er eigenlijk van??

Moeilijk verhaal hoor. Ik kan helaas verder geen tips voor je bedenken
 
Gefeliciteerd pauline!

Ja ze heeft gelukkig genoeg natte luiers.. en het klopt ze is gewoon een meisje wat niet veel drinkt. als ik naar mezelf kijk doe ik dat soms ook, dus heeft ze het niet van een wreemde, maar met slechte drinker bedoel ik, niet altijd te weinig vocht er zijn ook dagen dat het heel goed gaat, maar de manier waarop is soms lastig, omdat ze alleen een rietje wil en niks anders. ze was zeven maanden toen ze al bijna niet meer uit de fles dronk.. en dat is wel jammer.. de ha zegt dat kinderen zich niet laten uitdrogen mits ze echt ziek zijn.. we merken ook vaak dat als ze maar een verkoudheidje heeft of iets ze alweer gelijk minder gaat drinken.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan