teveel met mk bezig?

Ik had nog even de kans gekregen om op het oude forum te lezen.

Daar was iets over mij ingezet dat ik teveel met mijn mk bezig zou zijn.

Ik weet niet meer wie wat was,maar dank je wel.ik had dat waarschijnlijk

net nodig. Misschien ben je nog niet op dit nieuwe forum,maar zo wel dan bij deze.

Het hele gebeuren,vooral na mijn laatste mk was voor ons extra zwaar .
Dat had ik misschien niet zo op dit forum moeten uiten. Ik heb nooit
een ander zeer willen doen met uitspraken of wat dan ook.

Ik hoop dat we hier allemaal opnieuw kunnen beginnen en dat het
verleden,het verleden kan blijven. Sorry,maar ik kan er niets aan doen
dat mijn laatste mk zo'n impact heeft gehad op mij.

Hopelijk kan ik hier gauw terug komen met andere en blije berichten.

Nogmaals sorry voor een ieder die ik zeer gedaan heb op het oude forum.

Hester

 
Wel lief van je dat je het schrijft. Maar ik vind het eigenlijk niet nodig dat je dit moet doen na een miskraam, het is toch   logisch dat het inpact op je heeft?
Je bent ook maar een mens en je kan je gevoelens niet uitschakelen.
Dat zal iedereen toch wel begrijpen?
Meid, het beste ermee hoor!
 
hallo dames
ik hoor eigenlijk niet bij jullie forum hoor maar ik ben het niet helemaal met hester eens.
je moet je nooit schamen of schuldig voelen over hoe jij met je miskraam bezig bent.
ik heb er zelf twee gehad (wel vroeg in de zwangerschap) en ik was er ook kapot van.
daar gaat iedereen toch op zijn eigen manier mee om.
niemand kan voor jou bepalen of dat teveel is.
of ze moeten je 24 uur per dag zien en weten hoe je in elkaar zit.
maar anders moet je altijd je verdiret verwerken op je eigen manier.
ik wens je heel veel sterkte en er is hoop want ik ben vandaag om precies te zijn 39 weken zwanger.
liefs tijger
 
Hoi Hester,

Ik hoor eigenlijk op het zwanger worden forum thuis, maar moest hier even op reageren. Degene die dat geschreven heeft, heeft vast nog nooit een miskraam gehad. Ik wel, en kan je vertellen dat het een enorme impact op mij had. Zelfs nu na ruim 2 jaar nog! Op de uitgerekende datum (die wist ik al)  ben ik weer verdrietig geweest. Maar dit jaar heb ik geprobeerd er een positieve wending aan te geven. Op die dag is mijn spiraal eruit gehaald, en zijn we weer aan de slag gegaan voor een tweede kindje. Ja, na mijn miskraam heb ik een zoon gekregen. Maar ik ben tijdens het begin van de zwangerschap best bang geweest. Ik heb er veel over kunnen praten, en dat heeft me toen heel goed gedaan. Dus meid, praat/ schrijf het lekker van je af. En als er weer 1 zo zit te zemelen: gewoon negeren! Die weet kennelijk niet wat jij nu doormaakt.
Ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn!
Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan