teveel voeding, ik kan het niet helpen!!

Hey meiden,

Gisteren naar het CB geweest en Jason krijgt te veel flesvoeding. Je mag niet boven een liter uitkomen, nou Jason drinkt 7 flessen van 150! ( eigenlijk heb je dan natuurlijk 165!) Dus kom je minimaal al uit op 1050 cc! Is dus meer dan een liter! Maar hij komt gewoon om de drie uur en heeft dan echt honger! Ik heb al speciale voeding voor de krampjes waar al johannes broodpapmeel in zit, dus dikkere voeding heeft geen zin! Vandaag maar proberen of ie om de 4 uur wil, maar ja of dat gaat lukken :S Ik d8 dat je pas om de 4 uur ging geven als ze 's nachts doorsliepen, maar dat doet ie dus echt niet, iedere nacht om 3 uur prijs.... grrr die dokter van het CB is gewoon vreemd!! :S

ik heb 1 tip voor je: NIKS VAN DIE MUTS AANTREKKEN!! tuurlijk moet je een beetje letten op de voeding maar 50cc per dag teveel?? dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn? en wat geeft ze je voor een advies mee nu dan?? 1fles eraf of zo tss zij zit niet met een huilend kind dan toch?? luister gewoon naar je eigen gevoel dat is het beste heb je nog vragen dan kan je altijd met vriendinnen bellen en vragen wat hun zouden doen ofzo of hier een toppic posten haha....

bij mijn eerste ben ik ook vaak naar het cb geweest maar ook daar kreeg ik vaak een raar en vreemd antwoord. ik ga met hugo ook alleen maar voor de standaard afspraken en als ik vragen heb dan vraag ik het hier en/of aan een vriendin.

TWIJFEL NIET AAN JEZELF JE BENT EEN GOEDE MOEDER!!!!!!!

kus kus inge

Thanks Inge, ze gaf me niet echt een advies mee dus dat is lekker handig, commentaar leveren en dan geen oplossing meegeven! En ik was te beduusd om ook maar fatsoenlijk nog iets te vragen haha! Ja ik open maar een topis hier, dan krijg je de steun die je nodig hebt! Ze kunnen je zo onzeker maken he!!

Liefs

en weet je wat ook erg handig is?? gewoon zeggen dat alles goed gaat en dat je niks bijzonders te melden hebt. dat je een voorbeeld kindje hebt ect ect dat is toch wel wat ze willen horen. en als je vragen hebt weet je wel waar je echt een gemeend en goed antwoord terug krijgt.
ik was met bob toen op het cb met vragen over het inbakeren weet je welk advies ik kreeg?? dan moet je maar even bellen met de auteur van het boek!!!1 nou ja ik vraag het je!! kom ik daar nu voor naar het bureau?? tsss.....
maar iig als jason nog om de drie uur komt is dat niet zo erg hoor! hugo kan ook nog om de drie uur komen. vooral snachts. vannacht was het wel van 8 tot 1 met 1 fles gedaan maar daarna was het gewoon weer 4uur hoor haha erg vroeg!! maar toch de tijd dat jason om de vier uur komt, komt vanzelf..

greets inge

en weet je wat ook erg handig is?? gewoon zeggen dat alles goed gaat en dat je niks bijzonders te melden hebt. dat je een voorbeeld kindje hebt ect ect dat is toch wel wat ze willen horen. en als je vragen hebt weet je wel waar je echt een gemeend en goed antwoord terug krijgt.
ik was met bob toen op het cb met vragen over het inbakeren weet je welk advies ik kreeg?? dan moet je maar even bellen met de auteur van het boek!!!1 nou ja ik vraag het je!! kom ik daar nu voor naar het bureau?? tsss.....
maar iig als jason nog om de drie uur komt is dat niet zo erg hoor! hugo kan ook nog om de drie uur komen. vooral snachts. vannacht was het wel van 8 tot 1 met 1 fles gedaan maar daarna was het gewoon weer 4uur hoor haha erg vroeg!! maar toch de tijd dat jason om de vier uur komt, komt vanzelf..

greets inge

greets inge

Inderdaad niets van aantrekken hoor! Je laat je kind toch ook geen honger hebben.
Hier ook nog af en toe om de 3 uur. Je kunt het misschien wel een beetje rekken, maar echt geen uur toch?? En ik vraag me idd af of die 50cc zo belangrijk zijn.
En dat is hier ook op het CB, allemaal zeggen wat niet goed is, maar geen tips of oplossingen ervoor.
Laat ze daar maar gewoon zeuren....

gisteren geprobeerd om de 4 uur, de ene fles lukt wel de andere niet, maar hij heeft vanacht ook wel heerlijk geslapen, van half 11 tot kwart over vijf! wat een luxe!! Heerlijk! Hij heeft gisteren in totaal 5 voedingen overdag gehad, en 1 vanacht, en daar draait hij dus ook goed op. Maar als hij er 6 nodig heeft, dan maar gewoon zes!! :DEn wat betreft het CB: Ik laat jij maar kletsen zou Senne zeggen hihi!!! Het is alleen zo vervelend dat ze je zo onzeker kunnen maken! Ondanks dat het de 2e is!

Terug
Bovenaan