teveel voeding kan dat?

hallo, onze zoon is nu 3 maanden en heeft 5 voedingen (heel soms 4 voedingen) overdag van 200 cc per fles. nu komt hij snachts ook nog altijd een keer en drinkt hij wederom een volle fles leeg. nu zou ik en willen dat hij door zou slapen en ik vraag me af of hij nu niet veelste veel voeding binnen krijgt hij zit per dag ruim aan de liter. weet iemand of het kwaad kan zoveel drinken en hoe ik anders een fles eraf kan halen, het proberen rekken van flestijden heeft geen succes. hij is de hele dag rustig en tevreden maar zodra hij de fles wil zet ie hem op een bruillen, dikke tranen rollen dan over zijn wangen en ja na een half uur rekken dan trek ik het zelf niet meer en geef ik hem toch de fles. graag advies

 
Hoi ik weet niet of je er wat aan hebt maar volgens mijn cb arts moet mijn zoontje van 4 maanden minimaal 5 flessen opdrinken.
omdat mijn zoon niet genoeg groeide werd mij geadviseerd om nutrix door de fles te doen dat hebben we gedaan maar daardoor kreeg hij volgens ons alleen maar meer honger we zijn daarom overgegaan op voeding voor hongerige babys en dat krijgt hij nou sinds 2 dagen en dat gaar naar ons idee goed
hij is veel tevredener en vraagt minder snel om de fles
misschien (ik ben natuutlijk geen expert) is jullie baby ook een baby die wat meer honger heeft
succes ermee
 
ik vraag me af of hij inderdaad hongerig is, ik dacht eerst er ook aan om de laatste fles een papfles van te maken, maar dat mocht nog niet van cb om dat ie daar nog te jong voor is en zij de pap liever op een lepel hebben dan in fles. hij is alleen wel een grote baby hij weegt nu al 6700 gr.
het is ook zo dat hij om de 3 uur komt, 7.00, 10.00, 13.00, 16.00 en 19.00 en dan pas weer om 3.30 uur.
 
Hoi,
mijn dochtertje is ook 3 maanden,en ze krijgt 5 flessen per dag,om 8-12-16-20 en 24 uur,zij krijgt dus de late fles nog wel,en daarop slaapt ze nu de hele nacht door,soms wordt ze wakker,maar dat is dan met een speentje op te lossen,misschien kun je toch proberen de tijd tussen de flessen te rekken tot ong. 4 uur,anders houd je nog steeds die lange nacht,van 7 tot 7,en dat redt hij dus nog niet.Je kunt het proberen door gewoon smorgens te beginnen om 7 of 8 uur,en dan om de 4 uur een fles,eventueel met voeding voor hongerige babys of tijd rekken met een speentje, als het lukt,zal hij met een paar dagen wel aan zijn nieuwe ritme gaan wennen,en zelf krijg je dan iig een dag/nacht ritme en kun je snachts zo'n 7 uur aan een stuk slapen!
 
ik heb precies hetzelfde meegemaakt,kreeg het advies om voeding voor hongerige baby s te gaan gebruiken,werkt prima.mijn zoontje is ook 3 maanden en krijgt 5 keer 180cc.als je zoontje s nachts toch komt geef hem dan een klein beetje,30 cc of 60 cc(kreeg ik als advies van hey cb)heb ik ook gedaan en na 5 dagen sliep mijn zoontje voortaan door.(ps. ze mogen inderdaad nooit meer als 1 liter per dag ivm de niertjes)SUCCES
 
Hallo,

Ik heb een zoontje van 5 mnd., en ik ben begonnnen met Nutrix in zijn laatste fles (hij krijgt dus nog steeds een voeding om 23.00u, itt andere kinderen van zijn leeftijd)en nu s'morgens ook, dus 5x 210, (wat ook teveel zou zijn, maar ook hij lijkt steeds hongeriger. Ik heb al gewijzigd met voeding en twijfel nu om ook op de hongerige babyvoeding te gaan, want ik wil nu ook wel eens van die laatste en zeker de nachtvoeding af. Ik dacht overigens dat Nutrix er juist voor was om door te slapen.
Hebben jullie nog tips evt.?
Groetjes,
Liesette
 
Terug
Bovenaan