teveel

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben Joyce. Ik zit al een tijdje op dit forum en vind het ook heel erg leuk. Het enige jammere vind ik dat mensen heelveel nieuwe onderwerpen maken terwijl er van hetzelfde ond. al een heleboel zijn. Dit maakt het een beetje chaotisch en onoverzichtelijk. Misschien dat we wat meer moeten lezen wat andere schrijven (dat is hier toch ook de bedoeling) en daarop reageren en ons eigen verhaal ook aan toevoegen. Zo krijgen we niet tientallen pagina's en blijft het overzichtelijk en leuk om te lezen.

Groetjes Joyce

Ik vind dat je gewoon je eigen onderwerp mag starten hoor.
Alleen waar je wel gelijk in hebt, is dat je eerst eens kunt gaan kijken of er over dat onderwerp al een topic is gemaakt.

Soms komt het voor dat je een topic niet meer kunt vinden en je dus een nieuwe maakt.
Wel logisch vind ik.

Liefs, Nadine.

hoi Joyce,

ik merk bij mezelf dat ik na een hele dag werken of anders druk bezig te zijn geweest eigenlijk alleen maar puf heb om de eerste pagina met topics door te kijken en eventueel te reageren. De oude topics bekijk ik niet eens meer...misschien lui maar zo werkt het voor mij. Ik kan me voorstellen dat het zo bij de rest ook gaat, vandaar de dubbele topics . De eerste pagina is al werk genoeg...

Groetjes,
Tamar

Hoi hoi,

Ik begrijp wat jullie bedoelen hoor. Maar Tamaar wat jij zegt dat heb ik dus ook dat ik alleen zin en fut heb in de 1e pagina, maar daarom leek het me juist handiger om ook echt daarop te reageren, want als er steeds nieuwe worden bijgemaakt, staan die van vandaag morgen alweer op pagina 2.

Maar ik vind ook wel dat je nieuwe topics mag maken hoor, maar soms zie 2 praktisch dezelfde onder elkaar staan en dat snap ik niet helemaal.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan