tevreden over het KDV?

Hoi,
Quinn gaat 1 dag in de week naar het KDV. Wij zijn er erg tevreden over. Fijne medewerkers en hij heeft het er goed naar zijn zin. Het enige nadeel is dat het een plat dak heeft en het dus erg warm binnen wordt, als het buiten ook warm is. Gelukkig hebben we niet dezelfde zomer als vorig jaar. Wat dat betreft dan.
Groetjes Veerle

Hoi,
Wat toevallig. Het KDV van Britt heeft ook een plat dak en ook snel warm.
Het zijn zulke lieve meiden daar. Ze noemen haar ook iedere keer vrouwke... dat vind ik zo schattig. Als ik Britt 's morgens breng en ze ziet de leidsters, dan komt er een hele brede glimlach en wordt ze een beetje wild.
Britt heeft moeite om overdag te slapen. Doordat ze daar goed kunnen inbakeren is dat ook geen probleem meer. Ze hebben allemaal een eigen bedje en ze heeft daar haar eigen knuffeltje in het bedje liggen. Heel vertrouwd allemaal.
Het is helemaal feest als ze allemaal in het midden op het kleed liggen. Soms is het een herrie als ze allemaal door elkaar heen brabbelen. Heerlijk om te zien....

Wij (en Christian) vinden het KDV geweldig! Het is nieuwbouw (nu 2-3 jaar oud), dus nooit echt heel warm en echt lekker ruim, kleurrijk etc. De meiden zijn inderdaad ook altijd erg lief en aardig. Ze leren ons ventje echt kennen en houden rekening met zijn (en onze) voorkeuren.
Ik ben ook erg bang dat het KDV in Maastricht erg gaat tegenvallen ten opzichte van de geweldige plek die we nu hebben.... Met ook heerlijk flexibele tijden (7-19 uur), is in Maastricht nauwelijks te realiseren... Wachttijd daarvoor is meer dan een jaar of zo...

groetjes, Karin

Wij zijn ook blij met het kdv. San heeft het er naar haar zin en kijkt haar oogjes uit. Ze houdt wel van een beetje mensen en levendigheid om zich heen. Ze doet het heel goed volgens de juffen en als ik haar ga ophalen ligt ze altijd lekker te spelen of te slapen. Ik ben erg tevreden!

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan