Texel is geweldig!!

Hoi Meiden

Texel is geweldig, ze hebben een internetcafe!!!!!

Henriette wat een geweldig nieuws ik gun het je zo, maar ik zal je wel missen het was kort maar krachtig ik zoek je wel op, op het maart forum hoor.

Biaggi, succes!!

Zondag was het mooi weer, en we hebben dus een strandhokje gehuurd (dat scheelt gesleep met spullen)nog geen uur zon en de bewolking begon en we hebben pas gisteren weer een uurtje op het strand kunnen zitten.
De kids vermaken zich prima en m'n zus woont hier, dus ik vermaak mij ook.
Thuis is Cees een dakkapel aan het plaatsen, ik slaap erg veel nog steeds met slaapmiddel omdat ik niet kan stoppen met piekeren, ik kreeg op de valreep voor mijn vertrek een brief van mijn werkgever dat waarschijnlijk ontslag de enige optie is (maar dat zouden ze zeer betreuren!!)ik krijg hun brieven altijd voor het weekend en dus nu voor mij vakantie, kun je lekker even aan wat anders denken en..even geen actie ondernemen.

Ik kom vrijdag weer even snuffelen.

Heel veel zand....ehhh liefs Jeanette
 
Hey Jeanette,

Leuk hoor dat we toch nog even wat van je horen zo in je vakantie, is altijd makkelijk zo'n internetcafé.

Fijn dat de kids het zo naar hun zin hebben en ik hoop dat jij ook een beetje tot rust komt en het allemaal een beetje van je af kan zetten en een ietsie pietsie minder gaat piekeren.
Wat een leuke en tactvolle man is die werkgever van jou, tjonge jonge wat een eerste klas kl...*zak is dat zeg om die brief nog net even voor je vakantie bij je door de brievenbus te laten glijden.

Nou meid, doe rustig aan en geniet nog lekker van je vakantie want voor je het weet is het weer voorbij. En ik kom gewoon nog hier op het zwanger worden forum hoor want is hier gezellig en wil alles een beetje in de gaten houden,hoe het met iedereen is of er al weer zwangere zijn etc. dus we spreken elkaar zeer zeker nog.

Veel liefs Henriette
 
Echt leuk zeg om zo nog iets van je te horen!!!
Geniet toch maar van je vakantie lieverd. Het is belangrijk om toch je gedachten te verzetten en laat die kl** zak het niet voor je verpesten ok?

xxx
 
Terug
Bovenaan