Tgaat al veel beter

Hoi hoi allemaal,

Hoop dat de meeste meiden hier, zich al wat beter gaan voelen... zullen vooral degene zijn die begin dec uitgerekend zijn...

Gelukkig gaat het met mij echt stukken beter..
De misselijkheid is zo goed als weg...(moet wel opletten dat ik niet te veel eet)en savonds heb ik geen zin in snoepen maar dat geeft niet want dik word ik toch wel haha..

Ik zit ook weer een stuk beter in mn vel..2/3 weken geleden kon ik echt snauwen naar manlief, had echt stemmingswisselingen, maar dat gaat nu echt super...

Moeheid nog wel.. maar als ik maar op tijd naar bed ga, en smiddags probeer te rusten, dan gaat dat ook goed, daar kan ik wel overheen blikken..

Hoop echt dat iedereen hier gauw weer wat opknapt en lekker kan genieten van je groeiende buik en dat kleine wonder(tjes) wat erin groeit!!

Liefs An

Hier gaat het ook beter, als ik me maar niet hoef te haasten in de ochtend, dan is het weer één drama. Misselijkheid met vlagen, maar nog steeds niet over gegeven!

Ook hier kan ik merken dat het beter gaat. Ben nu rond de 8 weken dus dat is mooi optijd.
Ik moet wel veel eten tegen de misselijkeheid en vanmorgen voor het eerst de wc bezocht omdat het erweer uit kwam. hoop dat het een eenmalige actie was.
Ik krijg ook meer energie. Ben minder moe. Maar heb de energie nog niet om het huishouden weer goed op te pakken. Dit loopt een beetje in het 100. Niet fijn en kan er flink van balen. Komt vast ook weer goed.

Fijn dat het weer wat beter met je/jullie gaat.
Ook hier minder last van misselijkheid en overgeven. Maar als ik misselijk ben ben ik het ook de hele dag. Nou geef mij dan maar eten -> misselijk --> overgeven ipv heel de dag misselijk.

Alleen af en toe een dagje zo'n zeurderig gevoel in mijn buik. Kan niet zeggen dat het buikpijn is maar een prettig gevoel is anders. NIet dat ik me er zorgen over maak, het hoort er blijkbaar bij.

Hopen dat iedereen na de 13 weken van zijn kwaaltjes af is.

Hoi An!

Wat fijn! Hier ook geen snauwpartijen meer tegen mn man, hij heeft he wel een paar keer flink moeten ontgelden...
Wel nog steeds misselijk s middags ens avnds maar vandaag ging t gelukkig beter.

Groetjes

Terug
Bovenaan