thanks meiden

hallo lieve meiden
lill, lena, gonnie en suus bedankt vor jullie reacties! ik realiseer me dat ik helemaal nog niet zo vreemd ben.
Lill, wat is de uitslag?? ik duim nog steeds voor je.
gonnie, het is bij ons inderdaad wel vrij rap gegaan, maar dat komt misschien doordat ik ms heb en ik ook steeds aangeef dat ik rond april weer een mri moet krijgen, en dat ik bang ben dan keuzes te moeten maken. Mar goed, ik heb gisteren besloten geen mri te laten maken en dat ik dat pas na mijn zwangerschap ga doen, waarom onnodige stress op mijn hals halen, en hoe keuze?? ik wil gewoon moeder worden kosten wat het kost.

Ik voel me al weer een stuk beter in mijn vel, pff dat is wel een opluchting!!volgende week naar het ziekenhuis en dan horen we hoe verder en wanneer.
liefs simone

Ha Simone,

Dat verklaart een hoop. Met zo'n medische indicatie is het niet meer dan goed en logisch dat je zo'n snelle begeleiding krijgt.Als ik dat zo lees, mag ik absoluut niet klagen dat het traject bij mij wat langer duurt en nog niet wordt ingezet.

Ik hoop dat je volgende week direct te horen krijgt wat en wanneer er iets gaat gebeuren. Veel sterkte bij je bezoek. Houd ons op de hoogte!
Zelf ga ik volgende week dinsdag voor de HSG. Vind dat toch ook best spannend. Ik neem die dag maar gewoon vrij van mijn werk. Dan hoeven ze er op het werk tenminste niets van te merken.

liefs, Gonnie

Terug
Bovenaan