Thanks, patricia en Moi

Ik ben vanochtend naar de gyn geweest, samen met mijn man. Wij en de gyn hebben besloten om voor IUI te gaan. Wel hoef ik geen hormonen te nemen omdat bij mij alles in orde is. Ik heb mijn nod 20 mei (27 dagen cyclus)en dan moet ik tussen dag 2-5 van mijn cyclus komen voor een echo om te kijken of ik niet al zwanger ben en of dat mijn eierstokken er goed uit zien. Daarna gaan we beginnen met de behandeling. Ik vind het nu echt spannend worden. Wie weet ben ik volgende maand zwanger. Ergens hoop ik deze maand nog dat het raak is en dus niet dat IUI te hoeven maar ja dat proberen we al meer als een jaar, dus die kans is klein. Meiden allemaal veel succes, klus ze en ben je zwanger dan natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD.

Buffertje

Hoi Buffertje,

Mag ik vragen wat jouw man dan heeft?
Mijn man heeft niet goed bewegende zaadjes en de vorm is ook niet al te best, maar het aantal is wel goed.
En bij mij is ook alles goed...

Wij krijgen over 2 wkn te horen of we IVU of een andere methode gaan doen.
Wil graag weten wat het beste methode is om ermee te beginnen..

groetjes MoMo..

Hoi Buffertje,

Bij ons laatste bezoek bij de gyn. kregen we te horen dat wij ook waarschijnlijk alleen via iui kinderen kunnen krijgen.Ik moet aanstaande donderdag weer terug.Heb jij een baarmoederfoto gehad ? en behalve dat je tussen de 2de en 5de dag naar de gyn.moet hoe gaat het verder ben benieuwd omdat het voor ons ook steeds dichterbij komt.

Groetjes Daisy

Terug
Bovenaan