thanks

Hoi! bedankt voor jullie reacties! Helaas..snik..werd zondag ongi terwijl hsg voor maandag gepland stond..dus nu schuift alles weer op...4 feb nieuwe afspraak.Stom he, je weet dat de kans dat je "normaal"zwanger wordt zeeeer klein is maar als je dan 5 dagen overtijd bent begint het toch te kriebelen...(en je gooit er 3 testen tegenaan)soms word ik er GEK van!! wil zo graag mama worden! En velen met mij........ hou vol ladies, keep on smiling! Morgen ga ik alles op mijn werk vertellen, heb steeds vrije dagen opgenomen maar datlukt nu niet meer, hoe doen jullie dat eigenlijk met het werk? zijn de bazen flexibel of juist niet? heb nl niet zo,n leuke, begripvolle directeur...denk ik....
bang om me zo kwetsbaar op te stellen... liefs lois

wij zijn vanaf het begin erg open geweest,helemaal toen we de medische molen in gingen.maar dat ligt voor iedereen anders,denk ik. ik heb het geluk dat ik met alleen maar vrouwen werk en ook nog op een kdv dus ze snappen onze wens heel goed.mijn man werkt daarentegen met alleen maar mannen,hij is vrachtwagenchauffeur,maar ook hij heeft het verteld omdat hij heel moeilijk vrij kan krijgen. Zo zijn ze op de hoogte van wat er speelt en kunnen ze daar rekening meehouden en dat die vrije dagen en uurtjes dus wel voor een serieuze zaak op genomen worden. Maar dan blijft het soms nog moeilijk om vrij te krijgen hoor en dat zal voor mij eerdaags nog veel moeilijker worden als we met de ivf beginnen,hopen maar dat het allemaal lukt!ik ben vrij flexibel dus verwacht ik dat van mijn werk ook en hopelijk komen we er samen dan uit.Maar ik maak me erook zorgen om hoor!
sterkte en succes!
gr. petra

Wat een tegenvaller voor jullie zeg!!
Nu moet je weer een maand wachten opeen HSG!
Wat is er mis bij jullie dat je weet dat de kans dat je "normaal"zwanger wordt zeeeer klein is? Normaal weten ze dit toch pas als alle onderzoeken zijn afgerond of is dit een extra HSG?

Mijn collega is direct na de HSG zwanger geworden! Houde moed er dus in!!

lfs inge

En oja, wat die directeur betreft! Hij snapt waarschijnlijk niet wat dit voor jou betekent. Hij is verplicht je ziek te melden als je voor behandelingen naar het ziekenhuis moet hoor! Hij mag blij zijn dat je al zoveel vrije dagen hebt opgenomen!

Laat het kaas niet van je brood eten meissie!! GOODLUCK!

lfs Inge

Terug
Bovenaan