Thanx

Hallo lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Voel me elke dag weer een stukje beter, blijf alleen erg moe! Zit nu dus aan de ijzer tabletten!
Hoop dt het met jullie ook allemaal goed gaat! En we houden er met elkaar de moet maar in!

Liefs Nienepien

Hoi Nienepien,

Ik ben blij dat je je iets beter voelt,,,en lijkt mij een enorme klap die je te verwerken krijgt! Natuurlijk hou je in je achterhoofd dat het ook fout kan gaan, maar toch verwacht je het volgens mij helemaal niet!

Ik loop nu bij de gyn en ga er ook vanuit dat alles in orde is of als er iets aan de hand is dat het simpel op te lossen valt, maar toch hou je in je achterhoofd wat als het echt goed fout is!!

Zijn jullie nu alweer bezig om weer in verwachting te raken of moet je daar voorlopig nog mee wachten? Misschien een stomme vraag hoor?

Heel veel sterkte!

Liefs moi xxx

Hoi moi,

Is geen stomme vraag hoor!
We zijn nog niet 'bezig' omdat ik nog wat oude smurrie verlies, dus ff wachten tot alles weer rustig is.
Veel artsen hebben ook het liefst dat je wacht met opnieuw zwanger worden na je volgende menstruatie.
Naar mijn idee is dit alleen voor hun praktisch, want dan kunnen ze makkelijker vast stellen hoe langer je zwanger zou zijn. En als je direkt na een miskraam weer zwanger bent schijnt dit moeilijker te zijn!
Wij zelf kijken gewoon wel hoe het gaat!
En stiekum hoop ik natuurlijk heel snel weer zwanger te zijn.
Enne die angst heb je altijd in je achter hoofd, denk ook dat dat bij een volgende zwangerschap erger zal zijn! Maar aan een kant is het erg fijn als je na dagen smurrie uitendelijk 'vers' bloed krijgt. Heb je in ieder geval duidelijkheid. Hoe erg en hoe vervelend het ook is. En denk dat iedereen dat weer anders beleefd.
Ik was aan een kant opgelucht, omdat je toch stiekum hoop blijft hoeden, terwijl je 'voelt'dat het mis is!

Wanneer moet je terug komen bij de gyn! Ga heel hard voor je duimen.

Nou het is een heel verhaal geworden, hoop dat het nog een beetje duidelijk is!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan