THANX..

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Dank jullie wel voor al die felicitaties...ben net even het centrum in gelopen om babyslofjes en een speen te kopen...die ingepakt met de thuistest zullen een enorme verassing zijn voor mijn vriend...hij is na de kleine bloeding van gisteren namelijk volledig in de veronderstelling dat in ongesteld ben hihi...

kan het nog maar nauwelijks bevatten allemaal...heb ook zo weinig kwalen...toch ben ik al bijna 6 weken heen...met twee week naar de gyn voor de eerste echo...spannend.

Ik wens jullie ook nog heel veel vrij-fun en succes, en zo te zien aan het decemberforum is deze periode erg vruchtbaar...dus wie weet!!!!

Groetjes een hele blije, prille mama...

Hoi Mar,
Leuk idee om het je vriend zo te vertellen, zeg! Je zult helemaal in de wolken zijn, denk ik.....waarschijnlijk is het net alsof je zweeft,haha! Geniet er maar lekker van hoor! Vanavond lekker vieren met een wijntje(sorry, dat wordt een sapje voor jou)!
Wat die kwaaltjes betreft: tijdens mijn vorige zwangerschap dacht ik ook dat ik nergens last van zou hebben totdat ik 7 weken zwanger was......heb de longen uit mijn lijf gesp....dus er kan nog van alles gebeuren!! Hihi
Liefs, Miran

Terug
Bovenaan