THANX!!!!

Hello girlzzzz....

Ik wil jullie HARTELIJK bedanken voor alle gelukwensen en felicitaties!

Ik moet wel zeggen dat ik het wel raar vind dat ik jullie niet meer spreek..
:-(
Maar ik zal zeker zo nu en dan meelezen en wat van me laten horen, tuurlijk wil ik ook weten hoe het met iedereen verder gaat.

Ook nog hartelijk bedankt voor alles steun die ik de afgelopen maanden van jullie heb gekregen, THANX!!!
En ik hoop dat de zwangervirus iedereen snel te pakken heeft!

heel veel kussies..
MoMo

lieve momo,

thanx voor je info wat betreft iui! ik ga er zeker werk van maken!!
is er misschien een site waar info staat over iui?

ik wens je heel veel succes in je zwangerschap en geniet er ontzettend van!!

enneh, die pijn die je omschreef bij iui......ik denk dat je die graag wilt ondergaan met zo'n geweldig resultaat als wat jij nu hebt geboekt met iui!!!!

xx kimpansee
fijn weekend!

Ik weet niet precies over er een site is erover maar ik had wel het een en ander van de gyn gekregen (zo'n foldertje van het ziekenhuis)

Ja die pijnen ben ik ALLANG vergeten!!! ahahahahaha en je hebt er voor over he.

Ik hoop dat er snel wat ondernomen gaat worden voor jou want het is echt de moeite en pijnen waard!

Fijn weekend!!

dikke KUS
MoMo

lieve momo,

ik ga er echt werk van maken nu! heb vanmorgen al gebeld naar gyn, maar die ambtenaren hebben vrijdagmiddag natuurlijk vrij.....grrrrr!!!!

dan volgende week maar eens bellen voor een afspraak!!
zal ns kijken of ik iets op www.freya.nl kan vinden. dit is een site over iui etc (kan ik trouwens wel ff vermelden voor andere die dit willen weten als "hoofdberichtje").

als ik wat meer weet (wat waarschijnlijk wel een aantal weken zal duren voordat ik bij de gyn aan de beurt ben.....) laat ik het je zeker weten!
hou jij ons ook op de hoogte van het wel en wee van die kleine!!

fijn weekend ook!
xx kimpansee

Terug
Bovenaan