Thanx!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Wat super hoe jullie met mij mee denken over een nieuwe baan! Ik heb aardig wat opties openstaan nu, de opleiding is even van de baan. Die zal ik toch pas over een jaar of 8 nodig hebben, dus eerst maar een kindje :p
Zwanger zijn tijdens je studie is tenslotte niet ideaal en dan liever de studie uitstellen nu het kan, dan de zwangerschap!

Voor mij staat de vakantie voor de deur. Morgen ga ik een paar dagen met mijn ouders weg, mijn vriend moet nog werken. Dan een paar dagen thuis en dan lekker naar het altijd (????) zonnige Italië. Even genieten, even weg van alles hier in Nederland.

De dagen thuis zijn nog aardig druk, dus bij deze alvast een heel fijne vakantie voor iedereen die nog vakantie gaat vieren! En voor de thuisblijvers: maak er toch nog een leuke zomer van.

En natuurlijk voor iedereen: maak er vooral een onvergetelijke zomer van!! En dan bedoel ik die ene test die heel erg positief moet gaan worden! Hadden jullie vast al begrepen...

Meiden, zet 'em op deze zomer, jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Wat goed dat je weer wat opties heb open staan! Hoop voor je dat er wat moois op je pad mag komen qua werk. Uiteraard logisch dat je eem studie uitsteld die je over 8 jaar nog kan doen dan een zwangerschap.
Jeetje meid, wat gun ik het je enorm!!

Je vooruitzicht is iig heerlijk, lekker weg en daarna naar Italie. Even weg van alle beslommeringen en daarna hup....het ivf traject in! Ik ga zoooo hard duimen dat ik er scheel van ga zien. Haha! En wie weet krijgen jullie wel een kindje-made-in-Italy :)

Heel, heel veel plezier en ik wens jou en je man een hele fijne en gezellige zomer!

Liefs Lynn.

Lieve Lynn,

Dankjewel! Heb helaas geen ei op vakantie, maar een nod. Hmmm... Maar ja, goed ontspannen terugkomen heeft misschien ook wel zijn gunstige bijwerkingen!

Las dat jullie 20 wekenecho goed was. Super zeg! Nog even en dan kun je je hummeltjes in je armen houden!

Liefs Daisy

Hey Daycey,

Wat fijn dat je voor ogen hebt wat je kan gaan doen als je baan verdwijnt. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie, lekker uitrusten en genieten van elkaar!

Groetjes Beauty

Hey meis,

Gelukkig heb je wat opties open staan. Scheelt ook dat het nog even duurt allemaal. Maar je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met zoeken.

Daisy, geniet van je vakantie en van elkaar!! Veel plezier en geniet van het weer.

Veel liefss

Hey Daisy,

Wat fijn dat je wat opties open hebt staan. Hopelijk komen hier goede reacties van terug richting jouw.

Geniet lekker van je vakantie en van Italië! Lekker ontspannen en genieten!

Fijne vakantie!

liefs,

Fijne vakantie Daisy en hopelijk mag je snel met een positieve test zwaaien :)

Terug
Bovenaan