The dream is over...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben keihard van mijn roze wolk afgedonderd. Ik had al een topic geopend over mijn bruine bloedverlies. Aagezien het steeds meer en roder bloed werd, heb ik vanochtend de VK gebeld. Ik mocht gelijk komen voor een echo. Een uitwendige en een inwendige.
En waar we al bang voor waren, werd werkelijkheid. Een miskraam! Na 2 jaar wachten was het eindelijk zover en nu is het ook zo abrupt weer over. Maar we gaan vol goede moed verder. Ik heb vorige jaar een hele hevige burnout gehad en mij krijgen ze echt niet meer klein. Ik blijf jullie volgen en hoop snel weer terug te zijn.

Liefs,
Camel

Lieve Camel,

Heel veel sterkte,en ik ben blij dat ze je niet klein krijgen.Ik vind het wel reuze jammer voor je.en hoop dat je snel weer zwanger zult worden,en dat alles dan wel goedkomt.

Veel liefs Bernice

Lieve Camel,

Wat rot voor je. Ik hoop dat jullie snel nog een kans krijgen om een klein wondertje op de wereld te zetten! Ik duim voor jullie en wens je veel sterkte!

Liefs, Marisa

Hoi Camel,
Wat verschrikkelijk he? Je wereld stort even in. Goed dat je je niet klein laat krijgen.
Ik heb 5 jaar geleden een miskraam gehad en dat heeft mij toen wel helemaal gevloerd, helaas. Ik kreeg mijn burnout 2 jaar daarna, maar nu laat ik me ook niet meer kleinkrijgen hoor! Ik heb veel geleerd van die burnout.
En ik ben inmiddels ook de trotse mama van 2 prachtige kinderen. Ik heb op de eerste heel lang moeten wachten, maar hij is het wachten meer dan waard geweest. En de tweede uiteraard ook. Jouw tijd komt nog wel,
Liefs,
Patricia

hi camel,
na 2 jaar leek jullie droom eindelijk vervuld te worden... En dan wordt ie ruw verstoord.
Veel sterkte!! Dat jullie dit samen op een goede manier  kunnen verwerken.
Hopelijk wordt de droom binnen afzienbare tijd alsnog waarheid (al zit je nu misschien niet op dat soort opmerkingen te wachten)
Mira

hoi hoi

wat rot voor jullie,ik leef met jullie mee
ik wens jullie in ieder geval heel veel strekte in de komende tijd.

hallo,

veel sterkte voor de komende tijd!

Liefs  Sandra

Terug
Bovenaan