The good, the bad and the me

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

The good:
Gistermiddag mijn eisprong gehad en gisteravond lekker geklust! Het kwam met om de dag klussen precies zo uit, dus kan niet beter! Heb mijn ei duidelijk gevoeld en ook aan het slijm te zien was deze gisteren. De ovulatietest was ook weer lichter, dus allemaal good signs!

The bad:
Nu heb ik sinds gisteren ontzettend gevoelige tepels. Zo gevoelig, dat ik vandaag een wat dikkere sportbeha aan heb getrokken, omdat ik anders last heb van mijn shirt langs mijn tepels met een dunne beha.
Ik ga er niet vanuit dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, want daarvoor is het gewoon nog te kort na mijn ei.

Echt prettig voelt dit niet!

Me:
Verder ook echt doodmoe, terwijl ik nog maar in de derde week na mijn vakantie zit (en dus nog 6 weken moet tot aan de volgende met een hectisch kamp ertussen!).
Verder loop ik vandaag een beetje als een zombie rond, gaat alles langs me heen en sla ik niets op als iemand wat tegen me zegt of aan me vraagt.

Heb volgens mij gewoon mijn dag niet ofzo...

Dat was dan weer even mijn klaaguurtje... Ik ga lekker mijn lenzen uit doen (prikken al de hele dag), bril opzetten en misschien even mijn ogen dicht doen terwijl ik op het wachtbankje zit tot 31 mei!

Liefs Daisy

niet slapen hoor tot 31 mei ;-)) dan mis je teveel lieverd!!!!

Fijn dat jullie klusrondes precies goed uitkwam dit keer!! fijn gevoel geeft dat vind ik zelf altijd!heb je je kans weer optimaal benut!
Oeiii gevoelige tepels, dat is niet fijn! ken het zelf niet bij een ei of ongi! alleen toen in mijn zwangerschap!
je mag hier altijd klagen hoor!!
dikke knuffel en ik hoop dat jullie eitje en zaadjes elkaar erg lief vinden en elkaar flink omhelzen!!;-)
dikke knuff

:) Idd blij dat deze ronde goed uitkwam! Geeft toch weer een waat lekkerder gevoel om de wachttijd door te komen!

Heb zelf nog nooit gevoelige tepels gehad, maar snap nu wel waar dat 'gemopper' vandaan komt! Hoop dat he snel weer over is!
Weet ook niet wat ik kan doen om er minder last vna de hebben, behalve comfobh's dragen!

Hoop ook dat het deze ronde eens goed gaat:) Aan de timing zal het niet liggen!

Dikke knuffel terug!

Het is gek maar ik heb rond mijn ei bijna altijd gevoelige borsten. Dus ik herken het wel. Je hormonen maken toch een gekke sprong rond die tijd en daar reageert je lijf nou eenmaal op. Meestal is het na een dag of 2-3 weer weg. Ik ben al 2 dag. misselijk dus dacht al bijna dat dat een teken was. Maar nu helaas ook diarree, heb ws gewoon een buikgriep. Ik moet nog wachten tot volgende week donderdag voor ik meer weet. Dus zit ook gezellig met jullie op het bankje. Geduld is helaas niet mijn sterkste kant....

Hey!

Ben blij te lezen dat het bij jou (mamma-anna) na een paar dagen weer verdween. Zal idd wel door de hormonen komen. Dacht ik al, maar had het nog nooit eerder gehad. misschien dat mijn lichaam wat anders o pde gebruikelijke stofjes reageert!

Hoop niet dat je buikgriep krijgt... Leuk is anders!

Gezellig met z'n allen op het bankje!

Liefs Daisy

Heey meis,

Klaag maar fijn hoor!! Het wachten duurt ook zo vreselijk lang!! Ik heb zelf niet zoveel last van gevoelige tepels, maar het klinkt zeer irritant! Wel erg fijn dat het deze ronde zo goed uitkwam! Heb je voor je gevoel toch meer kans..

Heel veel succes meid, en ik wacht met je mee...
Liefs ciomama

Even een gokje aan de hand van je vakantieweken...onderwijs?
Over de vermoeidheid ik hoor het veel om me heen..ook van collega's, we hadden het er vandaag nog over. Misschien vanwege de weersschommeling. Ook mijn man is moe...

Gevoelige tepels had ik ook altijd met de eisprong, is vast een hormonen ding..

Succes

@ femmmke, idd het onderwijs. Sta voor groep 4 dit en komend jaar! Je zou denken dat 2 weken vrij genoeg moet zijn, maar aan het einde van het jaar gaan de weken tellen, hoor! Al mijn collega's hoor ik er ook over. het weer zal idd ook wel meewerken aan een moe gevoel.

Zal ook wel mijn eisprong zijn, maar zo irritant! Hoop dat ik er morgen minder last van heb!

Liefs

Terug
Bovenaan