The red devil is gearriveerd !

Hoi meiden,

Nou, had ik gisteren nog een beetje hoop, vanochtend ook nog wel maar tegen de middag was die hoop in één klap weg. De bloeding heeft doorgezet !! Ver******!!! Sorry !!!!!!
Had het zo gehoopt. Ik ga nu maar weer mijn vruchtbaarheidskalender printen voor de komende maand. Snik, snik, snik....

Snikkende groetjes van Biaggi....
 
Hallo Biaggi

Ja dat is iets waar we niet op zitten te wachten. Echt balen. Ik leef met je mee en hoop voor je dat de volgende maand echt raak is. Veel succes.

Liefs Janna Nienke
 
Klotezooi! Ik weet hoe je je voelt...
(niet dat dat helpt ofzo) Ik duim voor je voor volgende maand...
Liefs Esther
Ik ben druk aan de klus,heb de 26 ste mijn NOD..
 
Wat kun je je dan even rot voelen he.
Weet wat je bedoeld ik heb al 3keer dit gevoel gehad en elke maand had ik even hetzelfde K.U.T. gevoel. Nu op naar ronde 4, ik ben bang voor de 4e teleurstelling. Maar laat je moed niet zakken en wie weet heb je de volgende klus periode meer succes.

Sterkte met je rode duivels!!!

XX Bibi
 
Arme Biaggi, had echt nog wat hoop toen ik je berichtje gisteren las en beantwoorden.
Ook ik weet hoe het voelt om die teleurstelling te voelen, echt balen.

Ik hoop dat het inderdaad de volgende ronde wel allemaal lukt.

Print die kalender maar snel uit dan kun je je daarmee bezig houden en heb je wat afleiding succes en voordat je het weet is het weer klustijd!

Groetjes: Chili xx
 
Hee Biaggi!

Sh*t zeg. Ik zat met je mee te hopen na gisteren!! Balen meid!

Maar na het bericht over Aagje kunnen wij ons toch alleen maar gelukkig prijzen dat wij door MOGEN gaan naar de volgende ronde. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat dat zomaar zo snel kan gaan. Arme Aagje.

Laten we maar samen duimen dat het voor haar weer allemaal goed komt. Voor zover dat kan dan.

Zet alles toch weer in een heel ander daglicht he?

Succes meid en kop op!!

XXX Daapje
 
Terug
Bovenaan