thee, borst en andere zakjes

Dit is mijn derde zwangerschap. De eerste twee waren totaal verschillend, bij de een niks aan de hand, bij de ander had ik alle kwalen die je maar kunt bedenken. Met een duidelijke overeenkomst: meteen vanaf het begin gevoelige en vooral GROTE borsten!! De baby groeide in mijn BH ipv in m'n buik. Nu ben ik 7 weken zwanger en ik heb NIKS van dit alles. Twee sneue theezakjes kijken naar beneden en hebben geen idee wat er zich in mijn buik afspeelt. Ze zijn niet gevoelig, niet hard en zeker niet groot. Mijn jongste is nog maar 9,5 maand en ik heb tot 7 maanden borstvoeding gegeven, heeft dat er misschien mee te maken? Ik begin me een beetje zorgen te maken want dit was voor mij altijd een bevestiging dat ik toch echt zwanger was.. Het is een keertje misgegaan en het eerste waar ik dat aan merkte was dat m'n borsten niet meer gespannen waren. Nu zijn ze het nog niet eens geweest.
 
Ha Pien,
Ik heb een dochter van 11 maanden en 7 maanden BV gegeven. Ik ben nu 7 of 10 weken zwanger en bij mij is er ook nog niets gegroeid. Mijn borsten zijn ook compleet ongevoelig, ik ben nog geen grammetje aangekomen! Alleen de blubberbuik van de eerste zwangerschap zit er nog wel. Mijn oude gewicht kwam NIET snel terug ondanks dat ik BV gaf. Het feit dat ik zit te huilen omdat ik Amber van de Bold & the Beautifull zo zielig vind geeft mij toch wel de bevestiging dat ik zwanger ben.
Geniet er maar van dat ze geen zeer doen, dat was ook geen pretje, toch?

Groetjes,
Miesje
 
Terug
Bovenaan