A Anoniem Guest mrt 22, 2005 #2 Volgens mij alle kruidenthee. In Oostenrijk hebben ze speciale babythee, maar onze zoon heeft het nooit lekker gevonden. Groetjes Desiree
Volgens mij alle kruidenthee. In Oostenrijk hebben ze speciale babythee, maar onze zoon heeft het nooit lekker gevonden. Groetjes Desiree
A Anoniem Guest mrt 22, 2005 #3 Hallo, Ik geef mijn zoon gewone thee van Pickwick! Vindt hij wel lekker. Succes!
A Anoniem Guest mrt 24, 2005 #4 Ik geloof dat je van die bepaalde pickwick thee hebt zoals venkelthee waar niks in zit, die goed voor bab's zijn
Ik geloof dat je van die bepaalde pickwick thee hebt zoals venkelthee waar niks in zit, die goed voor bab's zijn
A Anoniem Guest mrt 25, 2005 #5 Het beste kun je thee zonder theïne geven: dus geen 'zwarte' thee. Dus bv kruidenthee. Misschien heb je nog wel venkelthee in huis, zijn babys gek op, smaakt nl naar anijs! Succes!
Het beste kun je thee zonder theïne geven: dus geen 'zwarte' thee. Dus bv kruidenthee. Misschien heb je nog wel venkelthee in huis, zijn babys gek op, smaakt nl naar anijs! Succes!