thee....??

Mijn dochtertje is 8 mnd en krijgt tussendoor eigenlijk alleen maar roosvicee! Ik wil haar eigenlijk ook thee leren drinken, maar dit vind ze vreselijk vies. Ik heb ook al smaakjes thee geprobeerd, maar niks helpt!
Wie o wie heeft er een tip voor mij?? En wat geven jullie je kindjes nog meer te drinken tussendoor??

Groetjes Zomermama
 
Ik geef mijn zoontje van 15 maanden  bijna altijd appelsap, hij vind dit erg lekker, anders gewoon water of diksap.
Als ik jou was zou ik de thee over een maandje weer proberen, misschien met succes.
groetjes
 
Hallo,
je kan de thee verdunnen met water,misschien vind je kindje de thee te sterk en anders een scheutje melk erdoor.
Ik geef mijn zoontje ook regelmatig gewoon water erg dorstlessend en vooral handig voor de zomer straks, heeft die tenminste geen last van wespen door de limonade en kan hij buiten gerust wat drinken.
 
Onze dochter krijgt alleen nog maar water.(14 maand) Maar ze vind het wel lekker. Ik heb wel roosvicee geprobeerd en diksap maar daar was ze niet echt van onder de indruk. Moet het natuurlijk wel vaker proberen dan maar water is wel handig.Bij het brood eten krijgt ze wel melk.
 
Hallo zomermama,

Mijn tip: doe bij de thee 1 1/2 - 2 schepjes Nutrilon 2 (of andere melk die je gebruikt). Yannick trapt er in, hoewel hij wel kijkt alsof hij door heeft dat ik hem voor de gek houdt. Maar hij drinkt het wel.
Ben benieuwd!

Groetjes en succes,
Yvonne
 
Hoi hoi, mijn zoontje is 9,5 maand en drinkt graag thee. Hele slappe. Mint thee zoethout...rooibos is erg lekker. Die heb je ook met verschillende smaakjes. In de winkel de Tuinen hebben ze die, met bosbessen of mango smaak. Kamille is ook lekker.

Succes!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan