Thee ??

hoi,
ik heb mijn dochtertje vanaf dag 1 al thee gegeven.
maar dan geen gewone thee maar rooibosthee.
deze thee mogen ze vanaf dag 1 hebben omdat hier geen looizuur en thee iene in zit.
het is zelfs heel goed voor de darmen en daardoor hebben ze dus ook weinig last van darmkrampjes.
ik heb dus de babyvoeding ook nooit klaargemaakt met afgekookt water maar heb de voeding gemaakt met rooibosthee.
wil je meer info over de rooibosthee kijk dan even op de site www.anique.nl
daar staat alle info op ook voor babies.
mijn dochtertje is nu inmiddels 1 jaar en ze krijgt nog steeds lekker afgekoelde thee in haar bekertje ipv steeds maar roosvicee.
nu ze dus een jaar is geweest doe ik er wel een klein schepje suiker bij in omdat ze het nu niet lekker meer vind zonder suiker.
groetjes anja

Ik heb mijn dochters ook vanaf vrij jong al thee gegeven, in plaats van Roosvicee/diksap.
In het begin vaak kruidenthee, nu ook gewone thee en smaakjesthee. De jongste is bijna 2, de oudste 3,5. Zelf ben ik ook een theedrinker, dus het is ook geen moeite om een extra kopje te maken. 's Morgens drinken we altijd gezellig een kopje thee met z'n drietjes, s'middags mogen ze kiezen sap of thee. Meestal wordt het dan roosvicee, maar de oudste kiest ook wel voor thee.

Terug
Bovenaan