Thee

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Mijn dochtertje Veerle van 5,5 maandjes oud krijgt nu 4 flessen per dag, maar ik heb het idee dat ze soms nog wel dorst heeft. Diksap en andere dingen drinkt zij niet en ik vroeg me af of hier ook moeders zijn die hun kindje ook thee geven, zoja wat voor thee?
Alvast bedankt!!!
Groetjes,
Floor

ha floor,
onze dochter is nu ruim zes maanden en geef haar bijna heel haar leventje al thee.
wij gaven venkelthee. goed voor de darmpjes. ja kan het bij de drogist halen. speciaal voor baby's. in een potje of blikje. staat meestal gewoon bij de babyvoeding enz.
groetjes marianne

Hoi,

je kan je kleintje ook rooibosthee geven of kamillethee. Mijn jongens vinden rooibosthee allemaal heerlijk.

Groetjes van Marloes

ik vind zoiets ook zo lastig:
hoe weet ik dat mijn kleine dorstig is??

Hoe geven jullie die thee?
Een klein flesje vol, of door de melk?
(sorry voor mijn domme vragen misschien,
maar ben hierin nog echt een leek..)

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 14:54:11'));

ik vind zoiets ook zo lastig:
hoe weet ik dat mijn kleine dorstig is??

Hoe geven jullie die thee?
Een klein flesje vol, of door de melk?
(sorry voor mijn domme vragen misschien,
maar ben hierin nog echt een leek..)

Hoi happy,

geeft niets hoor al die vragen. Ik geef Stijn wel eens een slokje uit mijn theeglas als ik zelf thee drink. Dan begint hij te smakken en tot nu toe vind hij rooibosthee erg lekker. Je kan ook een keer een flesje maken van rooibosthee i.p.v. gewoon water. Ook kan je een klein flesje proberen of doe een beetje in een bekertje. Alleen mag je nog geen rooibosthee met honing geven tot hij een jaar is.

Groetjes van marloes

ps gezellig dat je er vandaag weer helemaal bij bent op het forum. Hoe is het verder?

Hier is alles goed! Bij jullie ook?
De afgelopen twee dagen druk gewerkt en
vandaag indd een lekker dagje thuis.
Dan volgt vooral de was, strijken etc. hahha
wat is blijven liggen. Maar af en toe op het forum
op zo'n dag is heerlijke afleiding!
Morgen ben ik ook weg; naar mijn ouders + een vriendin bezoeken,

Ik ga zeker rooibosthee proberen!
Ik heb het in mijn zwangerschap veel gedronken dus als het
goed is kent Roy de smaak ;-)

PS ik heb Roy ook in skipakjes nu met die kou.

Gaat het nog goed met Stijn zijn speentje zelf indoen?

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 15:55:59'));

Hier is alles goed! Bij jullie ook?
De afgelopen twee dagen druk gewerkt en
vandaag indd een lekker dagje thuis.
Dan volgt vooral de was, strijken etc. hahha
wat is blijven liggen. Maar af en toe op het forum
op zo'n dag is heerlijke afleiding!
Morgen ben ik ook weg; naar mijn ouders + een vriendin bezoeken,

Ik ga zeker rooibosthee proberen!
Ik heb het in mijn zwangerschap veel gedronken dus als het
goed is kent Roy de smaak ;-)

PS ik heb Roy ook in skipakjes nu met die kou.

Gaat het nog goed met Stijn zijn speentje zelf indoen?

Hoi hoi,

hier gaat alles gelukkig prima. Lekker he zo'n skipakje. Als je zin hebt mag je bij mij ook nog wel komen strijken hoor. Ik heb nog een berg liggen. Er ligt nog maar één theedoek in de kast. En vanmorgen heb ik de werkkleding voor mijn man staan strijken omdat hij anders niets had wat kreukvrij was.

Het gaat goed met de speen van Stijn. Hij wordt nu vaak s'nachts dwars in zijn bed op zijn buik wakker en dat past niet dus dan kan hij zijn hoofd niet neerleggen en zit dus klem. Zo lief om te zien. Hij gaat nu steeds op zijn zij liggen in bed zodra we hem neerleggen.

Ik drink trouwens zelf ook veel rooibosthee. Ik wil nog steeds niet te veel koffie drinken. Dat is trouwens wel lastig met al die gebroken nachten.

Groetjes van Marloes

ja rooibosthee is gezond.
Ik drink inmiddels wel weer meer koffie nu
ik (bijna) geen bv meer geef, in elk geval niet meer overdag.
Mijn wallen onder de ogen hebben bijna de wangen bereikt
;-) door de gebroken nachten. Als ik moet werken zijn we al
om 5.00 uur al op, lange dagen zijn het... ik heb medelijden met
mijn vriend want die werkt elke dag.
Het gebeurt dan ook regelmatig dat we 's avonds tijden tv kijken beide in slaap vallen...

Heb je Stijn niet in een slaapzak? Bevalt mij prima, eentje met lange mouwen weliswaar. Ik stop de onderkant dan in, zodat Roy niet kan omrollen (met een deken er nog strak overheen) want anders zou hij ook op alle manieren in zijn ledikant liggen.. hij is tegenwoordig echt veel om onderzoek uit!   Als hij op zijn buik ligt (na omgerold te zijn) wipt ie ook regelmatig zijn kontje de lucht in, dus ik verwacht binnenkort pogingen tot kruipen!     en Stijn>?

Terug
Bovenaan