Theezakjes

<p>Hallo mama's!</p><p>Een beetje persoonlijk, maar ik vroeg me af hoe het met jullie voorgevels is gesteld na jullie zwangerschap. :) Ik lees veel dat moeders een grotere cup hebben gekregen (vaak wat slapper dan ervoor), maar ook dat sommigen slechts nog velletjes over hebben.</p><p>Hoe is jullie ervaring hierin en heeft dit voor jullie veel invloed gehad op jullie zelfbeeld/zelfvertrouwen?</p><p>Nu, bijna 4 maanden na mijn zwangerschap (waarvan 3mnd borstvoeding) is er van mijn voormalige Acupje nog maar weinig over. Zou dat nog veranderen?</p><p> </p><p> </p>
 
Ik ben van een A-cup naar een D-cup gegaan tijdens de zwangerschap. Nu (7 maanden later) nog steeds een D-cup en ik ben er erg blij mee! Eindelijk lijkt het ergens op, haha!
 
Ik ging van c naar e/f tijdens het voeden. Daarna terug naar een c die inderdaad wat minder mooi gevuld is dan ervoor het hangt wat meer. Leuk is anders maar had het wel verwacht. Tis niet dat het lelijk is: 
 
Jup theezakjes. Maar ik had ergens gelezen dat het na ongeveer een jaar weer iets beter wordt. Al zou het nooit meer zijn zoals voor de zwangerschap. 
 
Van een mooie volle D cup naar nu een F cup (9 weken geleden bevallen) en geef nog volop borstvoeding. 
Ik hoop dat ik na de bv een C cup krijg. En ja, weet van m’n vorige bevallingen dat het allemaal erg ‘slap’ gaat worden, zal bij mij ook vast het geval zijn. 
 
Voor m'n zwangerschap een B cup en op t eind van m'n zwangerschap een D cup. Nu na 6 maanden en nog steeds volledig borstvoeding een C cup. Ze hangen idd wel meer als ervoor,  maar het zijn nog geen theezakjes gelukkig. 
 
Terug
Bovenaan