theezakjes

nou het woord zegt het al, na ruim 6 maanden borstvoeding geven is er niks meer van over gebleven. Ik heb  nooit een volle boezem gehad maar was er wel tevreden mee, toen ik zwanger was en helemaal met de borstvoeding was ik supertrots dat ik zulke stevige borsten had. En nu....... theezakjes.
Er is echt niks van over gebleven en vindt het zo erg dat ik zit te kijken of ik er wat aan kan doen. chirurgie lijkt me niks, las laatst iets over breast go, iemand ervaring mee of andere tips om me zelfvertrouwen iets op te vijzelen.
groetjes, een theezakjes -moeder Trouwens me man vindt ze nog prima hoor, maar zit er vooral zelf erg mee.

Hmmm, ken het probleem. Mijn zoontje is morgen 9 maanden en ik geef al 9 maanden bv   (waar ik overigens wel erg trots op ben hihi), maar ik ben helaas maar al te bekend met het "theezakjes-fenomeen"...
Ik heb ooit eens gelezen (op dit forum volgens mij..) dat als je net gestopt bent dat je borsten dan even tijd nodig hebben om weer in zijn oude staat terug te geraken zeg maar.. Ik hoop dus dat het nog goed komt als ik straks helemaal gestopt ben...
Groetjes Anne-Marie

Niet de borstvoeding, maar de zwangerschap zelf zorgen voor het theezakjes-effect van de borstpartij.
Ik ben zelf wel vergeven van een volumineuze boezem, maar die zijn ook meer gaan hangen door 2 zwangerschappen (heb wel bij allebei borstvoedingen gegeven gedurende 3 maanden).
Maar moet wel zeggen dat ze bij mij er weer beter uitzien dan toen ik net gestopt was met borstvoeding geven. Je lichaam heeft toch even tijd nodig om te herstellen van alle hormonen ed.

Liefs Saskia

Voordat ik kinderen kreeg had ik werkelijk geen borsten. Met moeite een A cup. Tijdens mijn eerste zwangerschap groeide ze naar een cup E ! Tijdens de borstvoeding waren ze nog een beetje groter.
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap eigenlijk geen test hoeven kopen, want mijn borsten begonnen direct weer te groeien. Uiteindelijk weer tot een ruime E cup.
Inmiddels geef ik al een paar maanden geen BV meer, maar ik heb nog steeds een C cup. Dat had ik ook tussen de zwangerschappen in. Ik ben er wel blij mee.
Natuurlijk hangen ze iets meer, maar ja, er valt nu ook iets te hangen .

Groetjes, Karin

Hoi,

dat hersteld zich vanzelf grotendeels weer hoor. Dat had ik na de oudste twee ook na de bv en toen is het weer goed gekomen maar dat duurde wel een jaar hoor.

groetjes van marloes

Hoi allemaal,

Allereerst moet ik even zeggen dat ik het wel grappig vind wat Kaatje zegt: er is nu iets te hangen hahaha

Tja het enige "nadeel" van kinderen krijgen is je lichaam die veranderd. Ik heb een E-cup, maar wel een stuk minder fier rechtop als voorheen. En na een eventuele 2de zwangerschap zal het nog wel erger worden..... ach misschien ooit naar Schumacher als ik het geld heb.

Trouwens waar de vraag om ging: ik heb nog nooit geloofd in dat soort middelen, dus ik zou als ik jou was een goede bh kopen en ook afwachten, want net nadat ik stopte met de bv was het veel erger dan dat het nu is.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan