Hoi, hoi,
Wij hebben geen specifiek thema voor de babykamer, onze oudste gaat zometeen verhuizen naar een andere kamer en die hebben we heel zachtblauw geschilderd, de meubeltjes zijn gewoon wit en we hebben muurstickers besteld, een vliegtuig en een helicopter. Die muurstickers zijn hartstikke leuk en helemaal hot liet het schildersbedrijf ons weten en idd ze zijn er in allerlei soorten,maten en kleuren! Voor de baby (ook weer een jongetje) schilderen we het kamertje in zacht turqouise en ook hebben we weer witte meubeltjes, de gordijntjes zijn off white met turquoise en rode visjes en hele kleine turquoise zeesterretjes. Daarnaast fleuren we beide kamers op met leuke accessoires die je plenty kunt kopen op internet! Ik moet er wel bij zeggen dat ik het erg lastig vond om leuke gordijnen te vinden, er is heel veel voor meisjes maar voor jongens....of het werd weer voor oudere kinderen (tieners) of je kreeg echt dat zoete babyachtige wat ik persoonlijk ook niet echt leuk vond want beide kinderen moeten toch echt wat langer met hun gordijnen doen.