thema verjaardagen

A

Anoniem

Guest
Naar aanleiding van een bericht van saskia ben ik erg benieuwd welk thema jullie kiezen voor de eerste verjaardag. Marissa haar thema wordt Tinkerbell / elfjes.

Hoi,

zoals ik op het andere bericht al heb gemeld wordt het thema voor Maaike haar verjaardag. Finding Nemo. Dit omdat wij allebei duikers zijn en haar kamertje is ook helemaal Finding Nemo.

Groetjes
Inge

Wilde graag het Thema Donald en Katrien Duck. Maar kan hier helaas niet veel van vinden. Heb tot nu toe een tafelkleed en een paar disney balonnen, maar meestal staat Mickey er alleen op.
Toen Jennifer werd geboren had onze familie een hele grote Donald en Katrien van Hout gemaakt. Deze komt nu dus weer ff te voorschijn in de voortuin!!! Vandaar dat Thema. Voor de rest doe ik neutrale ballonnen en slingers bordjes etc...
Ik geloof wel veel roze..hihi...

Voor iedereen die een Disney thema heeft. Echt helemaal geweldige outfits :)
Marissa krijgt die van Tinkerbell. Arm kind :)

http://www.discorner.nl/index1.html

Hoi Linda,

Nou jouw meidje gaat er straks ff leuk uitzien hahaha net ff gekeken..errug schattig!!!

Nu al benieuwd naar de foto's hihi...

gr. Ilone

haha Ilone, ik zal zeker wel wat foto's plaatsen.
Mochten er meer mensen gaan kijken, je moet kijken bij verkleed kostuums en dan baby. Binnenkort zullen mijn man en ik wel op Marktpaats staan als Marissa mieuwe ouders zoekt die haar niet zo'n pakje aan doen

Zoals jullie al hadden gezien dat het bi ons thema Bumba is!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan