thempreturen

A

Anoniem

Guest
hoe moet je thempreturen kan iemand dat even goed uit legen

ps.iedereen van harte die zwanger zijn en veel geluk in het nieuwe jaar en maar hopen dat alles voorspoedig mag verlopen
GROETJES

Ik sta 's morgens op, ga even plassen en neem dan mijn temp (anaal) Dit doe ik iedere ochtend op dezelfde manier. Ik heb in een bestand een grafiekje gemaakt en ik zie echt dat het verloop van de grafiek van deze maand vergelijkbaar is aan die van vorige maand. (niet precies dezelfde waarden, maar wel een vergelijkbaar verloop)
Als het goed is heb ik morgen mijn ei, en moet mijn temp dan overmorgen gestegen zijn. Afwachten dus.

Of ik het goed doe weet ik niet, maar het is een begin en mocht het over een paar maanden nog niet gelukt zijn, dan heb ik in ieder geval iets om mee te nemen naar een arts.

HOI HOI
WAt miep je verteld is niet goed sorry miep.
Je moet voor dat je je bed uit komt juist de temperatuur (anaal) erin stoppen.
Ik moest het zelf ook doen, want als je opstaat en naar de badkamer loopt of naar de wc dan heb je toch dat de vloer koud is en dat je lichaams temperatuur vanderd.
Ik hoop dat je het zo genoeg weet.
GR NIEM

toch is het beter dat je niet eerst naar de wc gaat,maar als je wakker wordt gelijk gaan tempen en dan pas naar de wc te gaan zo heb mijn gyn het me gezegd want dan is je lichaam nog warm van het slapen dus als je eerst naar de wc gaat ben je al een beetje actief geweest en dan gaat je temp iets omlaag en dat brengt je zelf nog al in verwarring,dat is mijn ervaring zo is het me door me gyn verteld om elke morgen op een vaste tijd te tempen voor het plassen te doen.ik doe het elke morgen rond half7 schrijf het dan op en ga dan pas naar de wc..groetjes pepe.

Terug
Bovenaan