therapie/ yoga/ accupuntuur o.i.d.???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoor wel eens goede ervaringen over therapie, yoga, accupuntuur o.i.d. om zwanger te worden. Hebben jullie met zoiets ervaringen?? Ik ben benieuwd....

Omdat ik nu bezig ben met ivf heb ik ook veel informatie opgezocht over acupunctuur . Via een ander forum ben ik terecht gekomen bij iemand die electro-acupunctuur doet , op haar site staat precies uitgelegd hoe het werkt http://www.acupunctuur-visschers.nl/
degene waarvan ik het adres heb gekregen is nu zwanger na 4 jaar talloze iui-ivf en cryo pogingen op meerdere sites heb ik goede reacties over deze vrouw gelezen .

Zelf zit ik in de wachtweken van de eerste ivf poging en heb er nu 2 behandelingen opzitten volgens haar maak ik een goede kans dat het gaat lukken ze heeft de blokkades die er waren weggehaald over 10 dagen mag ik testen dus ik ben benieuwd !

Groetjes Daniëlle

Een collega heeft voor mij navraag gegaan bij een acupuncturist. Het blijkt dat het heel veel wordt gedaan en juist bij IVF. Er zijn inderdaad verschillende internetsites over. Gewoon ff googlen. Als wij onverhoops aan IVF gaan beginnen (wij zijn nu met IUI bezig), wil ik ook acupunctuur erbij doen. Baadt het niet, schaadt het niet, denk ik dan maar.
Succes ermee!!!

Liefs, Kippie

Dank jullie wel!!! Ik moet nog even wachten op IUI, maar ik denk inderdaad; baat het niet, dan schaadt het niet! Dus ik denk dat ik er mee begin. Nog even een acupuncturist in de buurt zoeken.

groetjes van mij

Hoi,

Zelf ben ik momenteel bij een voetreflex therapeut, zij heeft bijzondere gaven (of helderziend het juiste woord is weet ik niet, maar dan snap je wel wat ik bedoel)
Ik ga daar vandaag voor de tweede keer heen. Als ik me wat beter kan ontspannen gaat ze tijdens het masseren mijn hormonen aanraken. Wie weet werkt het.
Ik hoop het. En inderdaad, baat het niet dan zal het ook vast niet schaden.

Belle

Ik ben gisteren voor het eerst bij een osteopaat geweest. Die concludeerde dat ik een blokkade in mijn galblaas en lever had, en dat blijkt de plek te zijn waar hormonen 'ontstaan'. Daarom krijg ik verklevingen en werkt 1 kant niet goed. Vond het ergens wel interessant en het wordt voor het grootste deel vergoed.. dus inderdaad: baat het niet, dan schaadt het ook niet...

groeten, Saar

Hoi Kkimmm

Ik ben vorige week voor het eerst bij de acupuncturist geweest. Via een vriendin, die er baat bij heeft gehad. Dus ik dacht ook, baadt het niet dan schaadt het niet. Bij mij constateerde ze een slecht werkende milt en de miltenergie is van belang voor oa de opbouw van baarmoederslijmvlies. Ik heb ook een kruidenmix meegekregen dat ik elke dag moet drinken (bleeeeh heel vies, maar is voor een goed doel he??) Volgende week ga ik weer, waarschijnlijk daarna nog 1 of twee behandelingen en dat moet volgens haar voldoende zijn........ zal mij benieuwen.

Heb 20 juni m'n NOD dus dan laat ik nog wel weten of het heeft geholpen hahahaha.

Groet, cee

He Cee,

Dat geeft inderdaad nog meer moed!!! Ik heb inmiddels een afspraak staan bij de acupuncturist hier in de buurt. Ik ben benieuwd. Laat inderdaad maar even weten of het heeft geholpen!!!

Groetjes Kim  

Terug
Bovenaan