thermobad van bebejou

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 21 weken zwanger en al druk in de weer voor t babyuitset..heb al veel maar moet nog een babybadje.
hebben jullie ervaring met t thermobad van bebejou en wat vinden jullie ervan?
Hij lijkt me best handig maar ik vind m nog al erg aan de prijs.
Mischien hebben jullie nog andere suggesties.

groetjes Tine

hoi hoi,

ik heb ook het termo badje van bebejou

eerlijk gezegt had ik ook liever een "gewone"maar mijn man vond hem zo mooi en wilde die graag hebben.

ze zijn ook kleiner dan de gewone badjes kwa inhoud en volgens mij ga ik die zeepdispensers ook niet echt gebruiken hahaha

en idd vrij prijzig 49,95 zonder standaard

nog geen ervaring in het gebruik

heel veel succes

groetjes moekje 20w+5d

hallo

ik heb dit badje ook aangeschaft en vind het ideaal met de zeep pompjes dat kan je allemaal met 1 hand doen als je een los potje zeep hebt staan moetje haast met 2 handen uit het badje en dan kan je je kindje niet vasthouden en de thermometer is ook erg handig als je die omhoog haalt loopt het water via een slangetje uit het bad hoef je niet met dat onhandige badje te lopen
ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft

groetjes ineke

Erg prijzig zeg. Wij hebben een normaal badje en dat werkt prima. Hij gaat ook vaak met een van ons mee onder de douche. Da's echt ideaal. Wij hebben ook zo'n los badsteuntje gekocht. Daar kan je kindje dan op liggen in bad en dan heb je je handen dus los. Dit steuntje hebben we laatst onder de douche gezet en Quinn zo gewassen. Werkte heel handig.
Groetjes Veerle
mama van Quinn 22-01

wat dacht je van een gewoon badje en dan babyschuim van zwitsal, ons moppie ging in het begin een paar keer in bad en daarna mee onder de douche met een van ons...zou weggegooid geld zijn geweest zo'n duur bad...zit nu wel regelmatig in het bad, op de vloer van de douchecabine, gaat prima met een gewoon badje...

Yvonne

PS een kind is best prijzig, dus denk goed na wat je met je geld doet want je kan het maar een keer uitgeven toch?

Hoi Tine,

Ik persoonlijk vind het een beetje onzin om zoveel geld uit te geven voor een badje. Ik vond het 'em vorig jaar ook mooi en leek me heel praktisch met die pompjes. Uiteindelijk niet gekocht omdat ik hem te duur vond. Ervaring leert, 1 jaar later na gebruik, dat de zeep voordat het kindje in bad gaat in bad gaat, dus je ook geen handen-tekort probleem hebt. Shampoo gebruik ik nog steeds  niet voor Eline, gewoon het badwater is nog voldoende.

Die ingebouwde thermometer mis ik ook niet, ik heb gewoon een losse en gebruik die ook wel eens voor mijn eigen bad. Daarnaast kan je als je een Prenatalbadje koopt de Bebejou afwateringsslang erop kopen voor EUR 5,--, zodat je het badje in een emmer of in het grote bad kunt laten leeglopen. Er staat op de verpakking dat het niet past maar dat doet het wel, hij heeft bij mij nog nooit gelekt, gewoon even goed aandraaien. Bij elkaar ben je dan voor EUR 25,-- klaar, los van de badstandaard dan maar die moet je toch los kopen bij het turbobad! De helft van het geld dus, 't ziet er niet zo gestroomlijnd uit maar voldoet prima.

Als je kindje zitten kan is een antislip badmatje overigens  een goed idee.

Succes met kiezen,
Ingeborg

Terug
Bovenaan