thermometer

A

Anoniem

Guest
weet iemand waar ik thermometer kan vinden met 2 cijfers achter de komma? ben net heel Emmeloord af geweest nergens te krijgen zelfs ook niet te bestellen via de winkel en apotheek!!!!!

Ook internet afgezocht, daar zijn ze alleen in het buitenland te verkrijgen, als ik zo'n ding wil moet ik hem dan werkelijk laten importeren????????????? Dat slaat toch werkelijk nergens op!!!!!!! Maar goed iemand een idee?

Terwijl ik dat aan het typen ben hoor ik jullie al denken, waar in hemels naam heeft zij zo'n speciaal ding nodig?? Nou, dat zal ik jullie eens vertellen:
Ik ben begonnen met een boekje te lezen over NFP. Dit is een natuurlijke manier om je vruchtbare periode te vinden en te herkennen. Uiteraard voor mensen die zwanger willen worden maar ook voor mensen die dit juist niet willen.
Dit boekje heet Natuurlijk en zeker met ISBN 90-72572-29-7

En als je een apotheek in een grotere stad probeerd? Of via een thuisapotheek (weet trouwens niet of die deze verkopen?)..
Ik zou het anders ook niet weten, sorry..

Succes met zoeken

Xx

heb hem al gevonden hoor op deze site http://www.fertilityshop.nl/fertilityshop-thermometer-c-47_54.html

had wat meer speurtijd nodig en je zal maar moeten weten dat hij hier te verkrijgen is, maar toch bedankt voor je meedenken

Iedere dag om dezelfde tijd doen he!

Liefst smorgens

Liefs

Via sensitest.nl kun je er een bestellen maar ik vond deze wel vervelend, duurde erg lang voordat je het resultaat kon aflezen. Ben toen snel overgestapt op mn eigen thermometer, 1 cijfer achter de komma maar ook prima vond ik.
Succes met zoeken!

Terug
Bovenaan