theunisbloemolie of tarwekiemolie?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik heb even een vraagje....
Ik lees hier regelmatig vanalles over middeltjes die je kunt nemen ter bevordering van cyclus, vruchtbaarheid etc. Ik zou zelf wel graag een regelmatigere cyclus willen hebben en ja...natuurlijk heel vruchtbaar hihihi zodat het snel raak mag zijn....zit nu in ronde 5....
Wat kunnen jullie mij adviseren?
Groetjes,
Manon

Hoi Manon.

Ikzalme even voorstellen ik ben 23 jaar en ben 2 maanden bezig. Maar waar heb je die informatie vandaan. Kan je me er iets meer over vertellen???

via google heb ik veel over beide gelezen. Ik slik nu tarwekiemolie capsules. Daar zijn goede verhalen over mbt sneller zwanger worden. ik slik het net, ben benieuwd.

hoi kim,

Hoe lang slik jij het al en is het niet erg asl je ook foliumzuur slikt.
En wat heb je dan bij google ingetikt???

ik slik het nu 2 weken. ik heb tarwekiemolie capsules ingetypt bij google. Daar was te lezen dat het een middel is tegen vermoeidheid. het zijn vitamines, dus het kan geen kwaad!!!! Bovendien lees je op een paar van die links bij google dat mensen die het gebruikten, heel snel zwanger werden. vandaar dat ik het ook maar ben gaan gebruiken

bedankt ik ga zo ff kijken en is dat duur om te kopen? Gebruik jij ook nog foliumzuur of dat niety???

En waar heb je gelezen dat mensen snel zijn zwanger geraakt

Hoe vaak per dag slik jij ze???
En hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden???

Terug
Bovenaan