Theunisbloemolie? Wat is dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!
Weet iemand wat theunisbloemolie precies voor je doet? Heeft iemand hier ervaring mee? En als het wat is, waar kun je dat dan kopen?
Ik wil heel graag meer weten,
Groetjes Saskia

Is er hier echt niemand die dit weet? Ik lees er af en toe iets over in de forums op deze site, dus hoopte dat jullie me meer konden vertellen!

groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Sorry voor de late reactie!
Ik ben ook aan de teunisbloemolie begonnen, nu zo'n 3 weken geleden.
Ik ben hier mee begonnen omdat mijn cyclus heel onregelmatig is, of zelf een paar maanden uitblijft.

Teunisbloemolie helpt bij ongemakken voorafgaand aan de menstruatie en bij wisselende stemmingen en gevoelens tijdens de cyclus. Teunisbloemolie staat bekend om een hoog gehalte aan Omega 6 vetzuren die een normale en regelmatige menstruatie ondersteunen. De vitamine B6 geeft extra ondersteuning aan de invloed van Omega 6 vetzuren.

Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden!
Groetjes Linda

Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee maar het is volgens mij voor als je een hele lange cyclus hebt en die wilt verkorten.
Het is denk ik te koop bij een drogist!

Ik hoop je voldoende geholpen te hebben en anders kun je altijd nog bij zoeken het woord in tikken en dan van de afgelopen maanden opzoeken want er is hier wel eens meer gepraat over theunisbloemolie.

Liefs Bontrie

Terug
Bovenaan