Thijmen flest de boel! letterlijk!

Thijmen is nu 16 maanden en hij wilde absoluut niet uit een tuitbeker drinken.
als ik rigoreus stopte met een fles geven dronk meneer gewoon lekker 2 dagen niks.
alles heb ik geprobeerd, tot ik vandaag op het KDV eventjes doorvroeg.
Owja hij drinkt daar gewoon al 2 (!) maanden zonder problemen uit een tuitbeker!!!!!
ze hadden niks gezegd omdat hij het zo makkelijk deed dat ze dachten dat ie het thuis ook al gewend was!
wat een doerak, we hebben dezelfde tuitbekers als op het KDV dus daar kan het echt niet aan liggen.

sjonge jonge zeg zijn wij ff mooi geflest!!! :D
stond er zo versteld van moest het ff delen!

liefs mama van een ECHTE stinkmuis!
 
Hahahaha, grappig verhaal. Hoe je voor de gek gehouden kan worden door je eigen kindje he! Hier het zelfde met de speen. Ik gaf heel trots door dat hij geen speentje meer heeft overdag, oh zegt ze, die heeft hij hier al maaaaaanden niet meer! Oeps.

Nou nu maar ff doorzetten met de tuitbeker dan maar! Hoop dat het lukt! Hij kan het dus iig wel!

Groetjes Liff
 
wat een ondeugd zeg.
af en toe zijn onze kindjes slimmer dan wel zelf denken.
ik heb voor esmee een aantal maanden geleden een beker gekocht met zo'n rietje erin. ze knabbelde er alleen maar op.
nu afgelopen weekend bij mijn zus een pakje drinken gegeven en ze drinkt ervan alsof ze nog nooit wat anders gedaan heeft :-0.
klein boefje
 
haha ja dat bedoel ik dus precies mamavanesmee!
maar geloof me, rigoreus de fles de deur uit gedaan.
en hij keek wel vreemd vanochtend maar toch ging ie maar drinken hahah!
 
wel goed van hem
erg he dat onze kinderen af en toe slimmer zijn dan ons :)

hoe gaat het nu met jouw stinkmuisje?
met esmee gaat het goed.
ze loopt dan nog wel niet, maar ze probeert het wel (aan de tafel en optrekken doet ze overal aan).
verder is het echt een schatje (meestal dan ;-)). en dat vind ik belangrijker dan dat ze al vroeg kan lopen
 
haha ja met ons stinkmuisje gaat het goed!
als ie echt baldadig is dan stapt ie 2 tot 3 passen los naar je toe.
maar stort daarna echt weer ter aarde.

Maar hij wordt 2 september eindelijk geopereerd!
en hij krijgt 2 CI's! ( lees anders mijn blog ff op hyves haha)
en ja na die operatie is zijn evenwicht weer weg en moet ie 6 weken revalideren en dus ook weer opnieuw gaan oefenen met lopen.
dus ik maak me er nu zeker al helemaal niet druk om of ie wel of niet loopt!
hij is nu bijna 17 maanden en ik vind het wel best zo, ieder volgt zijn eigen plan ja toch!!

:D liefs!
 
los naar je toe.
maar stort daarna echt weer ter aarde.

Maar hij wordt 2 september eindelijk geopereerd!
en hij krijgt 2 CI's! ( lees anders mijn blog ff op hyves haha)
en ja na die operatie is zijn evenwicht weer weg en moet ie 6 weken revalideren en dus ook weer opnieuw gaan oefenen met lopen.
dus ik maak me er nu zeker al helemaal niet druk om of ie wel of niet loopt!
hij is nu bijna 17 maanden en ik vind het wel best zo, ieder volgt zijn eigen plan ja toch!!

:D liefs!
 
haha hij loopt soms als ie echt wil 2 of 3 stappen los naar je toe.
maar stort daarna echt weer ter aarde.

Maar hij wordt 2 september eindelijk geopereerd!
en hij krijgt 2 CI's! ( lees anders mijn blog ff op hyves haha)
en ja na die operatie is zijn evenwicht weer weg en moet ie 6 weken revalideren en dus ook weer opnieuw gaan oefenen met lopen.
dus ik maak me er nu zeker al helemaal niet druk om of ie wel of niet loopt!
hij is nu bijna 17 maanden en ik vind het wel best zo, ieder volgt zijn eigen plan ja toch!!

:D liefs!
 
Terug
Bovenaan