Thijmen Rubin is geboren op 30 juli!

Hoi meiden,

Ik lees dat er weer een aantal kindjes zijn geboren in een week tijd, onze 2e zoon Thijmen is op 30 juli kerngezond ter wereld gekomen. De bevalling werd ingeleid en was behoorlijk pittig maar ik heb nu een kindje op eigen kracht op de wereld mogen zetten en dat was voor mij een unieke ervaring omdat onze 1e met een keizersnede is geboren. Ze hebben alleen een knip moeten zetten en dat was wel wat minder omdat ik sinds 2 dagen weer een beetje normaal kan zitten vandaar mijn late berichtje! Ik ben benieuwd hoe met de rest van de nieuwe mama's gaat en of jullie de zwangerschappen missen, ik mis het namelijk wel om geen kroelende baby meer in mijn buik te hebben ondanks dat ik het behoorlijk zat was op het einde. Misschien heeft iemand  good mood verhaaltjes die het gemis van de zwangerschap een beetje verzachten? O....ik ben ook zo'n  emotionele muts af en toe, zal wel bij het ontzwangeren horen!

Groetjes Puk  

Hallo Puk

Gefeliciteerd met je mannetje!
Geniet er lekker van!

Tja.... en het missen van dat getrappel... ja dat hebben we w.s. allemaal wel..
Je vraagt om een tip... Eehhhh misschien ff ook de nadelen van die dikke buik ff naar boven halen... misschien denk je dan wel.... tis goed zo...

grtjs,
mama Peet

Hé Puk

Gefeliciteerd met Thijmen! Mooie naam!
Ik mis het gekriebel van binnen ook en kan er soms ook nog wel om janken,hoor! Ben net zo'n emotionele muts als jij blijkbaar ;-)
Deze keer heb ik gelukkig wel afscheid kunnen nemen van mijn buik en het gekrioel daarbinnen. Vorige keer ging het allemaal zo snel en was ik te beduusd om te realiseren dat die zwangerschap bijna voorbij was. Deze keer ging het ook heel snel (van helemaal niks naar een kindje tegen mijn borst binnen 4 uur!), maar tijdens het persen kwam ik wat op adem en bewoog Lotta nog even in mijn buik, een soort afscheidsgroet. Dat vond ik zo fijn, dat ik bewust dat nog even gevoeld heb! Krijg er alweer de tranen van in mijn ogen, haha!

Geniet van jullie mannetje! En wees maar trots op jezelf!

Liefs, Kaskes

O ja, vanmorgen mijn teennagels geknipt zonder me in allerlei bochten te hoeven wringen, dat was wel even fijn en een voordeel van een stuk plattere buik, hihi!

Gefeliciteerd!!!
Ja, even wennen zonder gekriebel in je buik, maar over een tijdje zie je alleen nog maar de voordelen van het missen van die dikke buik. Ik in ieder geval nu wel!!

Geniet van je kindje.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan