Thijs heeft zijn spuitjes gehad

A

Anoniem

Guest
Zijn net terug van het buro. Meneer kreeg zijn spuitjes met 11,5 maand.Het eerste spuitje geen krimp, maar die tweede destemeer Hij is nu 71 cm lang, en weegt 9280 gram. Ik vond het allemaal wel mevallen, maar   het buro vond dat hij een kindje is, wat vaker water moest krijgen, en niet veel tussendoor, ik zie niks verkeerds aan Thijs, en heb er maar eens om gelachen. Hij eet gewoon met de pot mee, en krijgt nog 3 keer borstvoeding per dag, en dan nog 2 keer sapje of thee. Niks mis mee, zou ik zeggen, en verder een scheetje om te zien. Groetjes Wendy

Lijkt mij ook prima toch?
Gewoon lekker doen wat jij wilt!
Enne.....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave foto!

Liefs Annet

Ja hé? Hij wilt alles meedoen wat zijn grote broer en zus ook doen. Is wel even klieder, maarja, alles mag, als het maar leuk is Er komt toch echt kunst uit hoor!! hihi. groetjes Wendy

Ziet er prima uit hoor! Lekker ventje.
Zie het maar als een tip voor de toekomst!
Liefs Nelleke

Hoi,

Mijn zoontje Skip woog met 11 maanden 11290 gram en was 77 cm lang. Morgen mag hij voor het 14 maanden-onderzoek en de prikken weer terugkomen, benieuwd wat hij nu weegt.
Mijn zoontje hoort zeker niet bij de dunste.... maar hij krijgt eigenlijk zelden wat tussendoor, alleen een rijstwafeltje of een stukje fruit, en hij drinkt altijd water tussendoor, vindt hij heerlijk. Wat hij wel doet is 3 keer per dag heeeel goed eten....(wel normale hoeveelheden)  tja, dat ga ik hem echt niet ontzeggen.
Hij heeft ook lang veel borstvoeding gehad en in die tijd kwam hij ontzettend aan, tja, ik kan er ook niks aan doen ;)
Ik vind dat sommige consultatieburo's niet kijken naar de bouw van een kind of naar de lijn die hij heeft gevolgd eerder in het jaar. Als een kind borstvoeding heeft gehad en daardoor heel veel aankwam, dan kan het niet zo zijn dat rond het jaar dat gewicht helemaal verdwenen is.... nee, dat zit er nog aan. Bij Skip tenminste wel.
Maar goed, als jij denkt dat je kind gezond eet, niks van aantrekken hoor. Ieder kind heeft een ander gewicht, en dat is maar goed ook.

Groetjes, Noortje

Terug
Bovenaan