Thijs knarst de hele tijd met zijn tandjes................

A

Anoniem

Guest
Gebeurd dat bij jullie ook. Ik krijg er gewoon kippevel van Daar kan ik dus echt niet tegen. Doen jullie kids dat ook? groetje Wendy

Thom heeft alleen nog maar twee ondertandjes, dus kransen is er hier nog niet bij..
Groetjes mv Thom

Ja hier ook een knars periode gehad.
Ik kan er wel tegen, op mn werk knarsen heel veel cliënten (uit gewoonte)
Yoëll heeft het een paar weken gedaan en nu is het weer over

Ja Mirthe heeft het ook een tijdje gedaan. Ik heb het aan de tandarts gevraagt maar het kan geen kwaad, het klinkt alleen afschuwelijk! succes

hoi..
ben nieuw hier, maar zag je berichtje en ik moest er toch even op reageren!
het is namelijk zo herkenbaar, Lieve doet het ook al een tijdje. meestal probeer ik haar dan een bijtspeeltje te geven zodat ze daarop kan bijten ipv dat knarsen.. kan er ook niet tegen!
hopelijk gaat het snel weer over!

succes ermee..

Hoi! Ilse heeft ook een paar weken geknarst. Als ze dat deed, deed ik altijd heel zachtjes een vinger tussen haar tanden en zei ik "nee". Wel op een vriendelijke manier want ze deed het niet expres. Na een paar weken ging het vanzelf weer over. Ze deed het vooral toen haar derde ondertandje doorkwam. Maar het geluid gaat idd door merg en been, brrrrrrrr!
Groetjes, MvIlse

Fijn om te weten dat het weer over gaat, want ik krijg echt kippevel alleen al van het geluid. Bij ons in het dorp heeft een hele leuke schoenenwinkel opheffingsuitverkoop. Wil dadelijk even gaan kijken voor iets leuks, Zeker voor de oudste 2, maar ook een vereedelde slof, of zoiets voor Thijs. Sinds maandag pakt hij zich over van bank naar tafel, dus het echte werk komt eraan. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan