Thomas geboren

A

Anoniem

Guest
Meiden ik wou even zeggen dat ik gisteren ben bevallen (stuitbevalling) van mijn zoontje Thomas hij weegt 2810 grm en is ongeveer 48 cm.
Alles ging als een trein echt een super bevalling.

Groetjes,
Lilian mv Lotte 14 mnd en Thomas 2 dagen

OH!!! Wat gaaf!

En wat een helemaal geweldige naam, hahahah! Hij blijft leuk hoor! En wat ben je al weer snel op het www te vinden! HELD!!
Zeg geniet ervan weer, hoop dat alles goed gaat met jullie.

-X- Marieke en Thomas

He lilian

Geweldig, een gezond klein knulletje erbij!!! Hoever was je?
Geniet van je kraamtijd en elkaar!! Heerlijk met z'n viertjes

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

GEFELICITEERD!!!!!

Wat 'n heerlijke uk (Meike was net zo groot dus ik weet precies hoe dat voelt).

Ook wij hopen dat alles goed gaat en in ieder geval ben je in staat om ons van dit fantastische nieuws te laten weten.

Geniet ook van de kraamtijd (niet vergten hé).

Liefs Renske mv Meike

Van harte gefeliciteerd en inderdaad een mooie naam (haha, dat is Chris zijn tweede naam) Fijn dat je zo een soepele bevalling had!
Genieten nu van dat kleine mannetje, wat heerlijk om weer zo'n babietje in je armen te voelen...zucht....

Genieten!!!
groetjes Pascal

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Fijn dat het een super bevalling is geweest.
Geniet van de kraamtijd !!

Groetjes   Jolanda,Jorick en Milan

Gefeliciteerd!! Super dat je al weer op het forum bent zeg hihi en dan zeggen ze dat ik een junk ben haha, Nee hoor meid ik ben blij dat je er alweer bent om ons het goede nieuws te brengen! Geniet lekker van je kraamtijd!

groetjes van Cissy

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje  Thomas. Geniet er maar lekker van!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan