Thomas is geboren!!!!!!!!

Hieperdepiep! Op woensdag 15 april om 7.10 hebben wij een prachtige zoon gekregen. Hij heet Thomas, 3080 gram en 49 cm.

Op dinsdag werd ik weer opgenomen in het ziekenhuis omdat m'n leverfuncties verslechterden en m'n bloeddruk niet daalde. 's Middags had ik al regelmatig harde buiken en 's nachts zijn de weeen spontaan begonnen. Achteraf gezien was het een makkelijke bevalling. Op het moment zelf dacht ik uiteraard: wie heeft ooit bedacht dat kinderen krijgen leuk is? Wat kan dat allemaal pijn doen, maar zodra je je kind vast hebt, kloppen alle cliche's: je bent het zo vergeten. En als je om 1 uur   ' s nachts weeen krijgt en om 7.10 een baby op je buik hebt, mag je niet klagen!

Thomas is met 36 w, 4 dagen geboren. We moesten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, maar vandaag mochten we naar huis. Heerlijk!

groetjes, Keesje

Heey Keesje

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon.
Wat een mooie naam en wat fijn dat jullie nou thuis zijn.
Geniet er lekker van en om straks lekker te wandelen met de kleine heerlijk.

Ik hoop dat het met jou nu ook goed gaat en dat je klachten over zijn.

Doe je rustig aan en geniet van de kraamperiode want die is zooo voorrbij.

Liefs, Bianc

Hoi Keesje,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Geniet er maar volop van samen met je partner en zoon.
Laat je maar lekker verwennen!

Groetjes Kim

hoi keesje
van harte gefeliciteerd met de geboorte van thomas, heel leuke naam!
dus het is dan toch helemaal spontaan begonnen als ik het goed begrijp, zonder strippen?
fijn dat alls goed is verlopen, is het met jou ook goed nu? de leverfuncties enzo?
genieten maar!
gr daniella

Hoi Keesje,

Gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!! (erg leuke naam)

Fijn dat alles goed is gegaan en dat de bevalling spontaan is begonnen. Hoe gaat het nu met jezelf?

Geniet maar flink van jullie wondertje!

Liefs Annemarie

lieve Keesje,
gefeliciteerd met je zoon meid!
Ik had al zo'n vermoeden, omdat je zo stil geworden was.. Ik dacht of ze is weer opgenomen, of ze is bevallen!
Super hoor, nu lekker genieten!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 35w6d

Hoi Keesje,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Fijn voor je dat de bevalling goed en  snel  is verlopen en je kereltje gezond is.

Groet,
Lies

Terug
Bovenaan