Thomas loopt

Dat Thomas een snelle is dat wisten we al, hij deed alles snel.
Kruipen met 5 maanden, langs de tafel lopen met 7.5 maand.. dus we waren stiekum toch wel aan het wachten totdat hij ging lopen.
En alles op zijn tijd hoor.. maar ineens 2 dagen geleden.. liep hij ineens los. een meter of 2/3.

Nu heeft hij de smaak te pakken en loopt steeds langere stukken.

En dat allemaal net voor zijn eerste verjaardag! Zaterdag is hij jarig, kan hij meteen aan de gasten laten zien wat hij kan! hihihihi.

Mark kan ook al een hele poos lopen. en hij doet niets liever dan dat. en wat hij ook leuk vind is tussen ons in lopen of samen in 1 hand lopen. alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag.

groetjes johanna

Wauw wat goed van hem.

Dani staat vanaf half december al maar dat lopen (langs de tafel) is iets van de laatste paar dagen. Het los staan gaat ook steeds beter.

Groetjes Patricia

Hier ging ze staan met 7 maanden en al vrij snel ook langs de tafel lopen, maar daar is het bij gebleven! Ze vindt het wel best zo volgens mij. Ze staat wel regelmatig los, maar lopen heeft ze geen zin in. Wel achter van alles, de loopwagen, een stoel, speelgoed, alles wat ze tegenkomt.
Leuk joh, het zoontje van een vriendin van mij loopt ook sinds kort, erg grappig gezicht!

Wat leuk, gefeliciteerd!

Eveline is geen snelle, zeker op het grof motorische vlak niet, zij is nu (13 mnd) bezig met optrekken en staan. Als ze een beetje hetzelfde tempo als haar broertje aanhoudt, dan verwacht ik dat los lopen ergens rond 16-17 mnd gaat plaatsvinden. Maar ja, je weet maar nooit, ha ha!

Ze is een billenschuifster, die schijnen altijd wat later te lopen.

Hier is opeens het lopen toch gekomen...Ze loopt nu regelmatig stukjes los, is alleen te enthousiast en te wild om echt altijd los te kunnen lopen ;-)! Ach ja, dat komt waarschijnlijk binnen kort wel.

Hier is opeens het lopen toch gekomen...Ze loopt nu regelmatig stukjes los, is alleen te enthousiast en te wild om echt altijd los te kunnen lopen ;-)! Ach ja, dat komt waarschijnlijk binnen kort wel.

Terug
Bovenaan