thuis door bekkenpijn, wie ook?

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik werk nu vanaf de 15e week halve dagen en ben nu 28 weken maar het werk houd nu echt op .
ik heb veel bekkenpijn zodat ik veel op bed lig, en dat valt niet mee als je er nog 1 van 2 jaar hebt rondlopen.
zijn er meerdere met bekkenproblemen waardoor ze niet vooruit kunnen, ik wil daar graag mee praten?

groetjes ellen

Hoi hoi,

Heb er geen last van, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!!!!
Nog even, en dan......
Doe het rustig aan, zover mogelijk, denk aan jezelf!!!!!!

Succes Bertine

hi.
mijn bekken zijn ook niet goed, ik ging daarvoor naar fysio maar dat is me nu te vermoeiend, s'morgens het ik dan ook nog het gevoel dat mijn schaambod is gebroken, ik kan daaroor s'morgen bijna helemaal niet lopen.
als ik ga zitten ben ik minstens 10 minuten bezig om op te staan.

klote he, daarom succes.

xx martine

Ik had hier net ook al een topic over geopend, ik ben dus niet de enige...

Groetjes, Lotte

hai, ik heb ook last van bekkenpijn, en ga vanaf volgende week halve dagen werken.
Ik baal wel van de pijn. Het is best heel belemmerend en het kost veel energie.
Ik vind het geeneens meer prettig om staand te douchen, dat doet al teveel pijn.
Rust is het beste, maar echt over gaat het natuurlijk voorlopig niet.
Bij mijn eerste zws had ik er ook last van. Een troost: enkele dagen na de bevalling was het zo goed als verdwenen!
Succes, groetjes Soela

Ik heb in het begin last van bekkenpijn gehad. Volgens de fysio kwam dat door de verandering in hormonen. Na fysiotherapie is het een stuk minder geworden. Het komt nu wel weer wat terug, maar de oefeningen die ik heb gehad doe ik soms nog en dat helpt wel. Het is belangrijk dat je zoveel mogelijk toch een goede houding blijft aannemen en niet teveel in je rug gaat hangen of juist krom gaat lopen door de pijn. Daarvan krijg je alleen maar weer meer klachten.
Ik kan fysio aanbevelen tegen bekkenklachten, ik heb er wel veel aan gehad!
Sterkte met de pijn allemaal!

Terug
Bovenaan